--> Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Kjøpte JVC LT-50E73 for noen dager siden, men har problemer med input lag. Har en Xbox One, der det er forsinkelser under navigasjon og spill. Dette kommer også tydelig fram når jeg kobler parabolen via xboxen (bilde og lyd er ikke synkronisert).Har skrudd av HEMC og støyreduksjon, som forbedret problemet noe, men ikke nok til at det ikke blir plagsomt/et hinder. Selgeren sa at dette var den mest solgte tv'n, så jeg lurer på om noen andre har det samme problemet og eventuelt en løsning. Eller er det bare å levere den tilbake? http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/tv/LT50E73/jvc-50-led-tv-lt-50e73 Endret 25. juni 2015 av --> Lenke til kommentar
TGB Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Forsinkelse er helt normalt; at lyd og bilde er utav synk er derimot ikke normalt (de fleste HDMI enheter er av typen 1.4a; og da skal synkronisering mellom lyd og bilde være håndtert. Har du koblet TV via receiver; så har receiver ofte mulighet til å sette opp forsinkelse på lyd.... en del tv'er har også denne muligheten. Sjekk opp menyvalg rundt lyd. Lenke til kommentar
--> Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 Forsinkelse er helt normalt; at lyd og bilde er utav synk er derimot ikke normalt (de fleste HDMI enheter er av typen 1.4a; og da skal synkronisering mellom lyd og bilde være håndtert. Har du koblet TV via receiver; så har receiver ofte mulighet til å sette opp forsinkelse på lyd.... en del tv'er har også denne muligheten. Sjekk opp menyvalg rundt lyd. Forsinkelsen av lyd er ikke et stort problem. Problemet kommer når jeg spiller. Har forsøkt å spille forza og halo, men forsinkelsen gjør at det blir umulig med fin justeringer (forsinkelse), noe som gjør at jeg mister kontroll (dette er et stort problem online). Det jeg lurer på er om dette er en vanesak eller om jeg alltid vil slite med dette. Forsinkelsen er tydelig, vil dette gjøre at jeg alltid reagerer litt seinere enn alle andre når jeg spiller online? Når denne TV'n er en bestselger regner jeg med at noen har erfaringer med den. Er veldi interessert i å høre hva andre har å si. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 (endret) Kjenner ikke til denne TV'en direkte, men andre flatskjermer har ofte noe som kalles game-mode som slår av all prosessering og reduserer forsinkelse til minimum. Endret 27. juni 2015 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå