FelixKalle Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Hei, skal til å installere drivere til hovedkortet mitt på den nye pcen min, og har noen spørsmål angående dette. Jeg er litt usikker på om jeg burde installere driverne fra cden som fulgte med i hovedkortet eller om jeg burde laste det ned fra nettsiden. Hovedkort: Asus Z87 Pro Drivere: https://www.asus.com/Motherboards/Z87PRO/HelpDesk_Download/ Hovedkortet er lagd i 2013, og det ser ut til at mange av driverne på nettstedet er nyere der. Men jeg er ikke sikker på om alle driverne ligger der. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
otl Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Cd'en kaster du rett i søppla og laster ned drivere fra nettsiden Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Men hvilke skal jeg laste ned? Hvem av de er viktigst? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Chipset-audio-nettverk-VGA-wireless-USB-SATA-blåtann. Etterpå kan du gå på automatisk nedlasting til ASUS-program (Det holder også bare med nettverk og autodetekt fra ASUS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå