Gå til innhold

Hjelp med morrowind og mod.

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned en mod til Morrowind kalt "Morrowind Adittions".

Den virket fet med en gang men etterhvert synes jeg ikke den passet inn i Morrowind, med fluer å sånt. Så jeg tok den vekk. Men nå, når jeg starter Morrowind får jeg en feilmelding om at "The selected Plugins or Master Files do not match, Continue running executeble?" Jeg trykket Yes seff. Da kommer alle feilmeldingene om at "Could not find et eller annet for cloning". Den kommer rundt 100 ganger med forskjellige objekter hver gang. Jeg har oplevd det før, pleier ikke være noe problem. Bare trykke Yes hele tiden, save over alle save-filene, quite og loade. Det pleier å funke. Men her kræsjer det bare spillet etter at alle "Could not find object for cloning" meldingene er ferdige.

Noen som kan hjelpe meg her? Vil ikke starte på nytt nå som jeg er så langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en måte for å få renset Morrowind for plugins du ikke bruker lengre. Nå er det så lenge siden jeg spilte Morrowind(takk til ATI) så jeg husker ikke helt hvordan det gjøres, men jeg er ganske sikker på at jeg fant det på www.morrowindfiles.com (hvis den ikke er lagt ned). Hvis ikke står det sikkert på det offisielle forumet for Morrowind.

Endret av Hittman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...