spicedgold Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Hei! Jeg vurderer å oppgradere min stasjonære. Jeg er helt håpløs når det kommer til og vite hva man skal se etter osv. Jeg har aldri byttet deler i en pc før, men har hørt at det ikke skal være så vanskelig og kan vel alltids bruke youtube til hjelp. Men da trenger jeg litt hjelp til hva som trenger å oppgraderes. Skal brukes til gaming, men trenger ikke det sykeste av det sykeste. Jeg vil ha en god PC, men den trenger ikke være helt ekstrem. Skal også ha SSD, men det er vel ikke noe spesielt man må se på i forhold til SSD? På forhånd takk. Hovedkort: Gigabyte GA-P55-USB3, Socket-1156 Prosessor: Intel® Core™ i7-860 Processor Strøm: Chieftec Super Series 650W PSU Skjermkort: Sapphire Radeon HD 5850 1GB GDDR5 Ram: 4 gb Kabinett: Antec Nine Hundred Two Midi Tower Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Skal du overklokke? 4 GB ram er litt lite i dag, men du kan bruke DDR3 ram videre. Vil anta en i5 4460 + GTX 970 holder for deg. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Og kanskje et hovedkort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå