Fredrik N. Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 fjellflora Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Er det speiling i vann? Kult og fasinerende å studere. Kule farger sammen! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 Ble vel muligens et litt rart bilde, men jeg liker å eksperimenter litt. Bjørkene speiler seg i en bekk. Snudde bildet opp-ned og bearbeidet i LR. Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Slett ikke ulikt aquarel dette. Skulle jeg tippe filter ville jeg si Bas relief med påfølgende reduksjon. Men jeg kan jo t.o.m. være på helt feil jorde for ikke å si i feil skau. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 Tenkte først å gi bildet tittelen "akvarell", men er ikke helt sikker på om det kommer i den kategorien. Fornøyd med bildet, selv om det ikke ga den store seerstormen her inne.... Takk for kommentar, Roar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Fotografisk akvarell, flott utført etterarbeid her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 Takker for kommentaren, Ragnar! Er rimelig fornøyd med resultatet selv. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Wow vildt med de farver her..kan egentlig godt lide det billede..synes det har en spændende effekt :-) hilsen Suss god dag Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2016 Hei Suss! Så du holder på å se på mine gamle bilder, og det er jo bare hyggelig det . Bildet er bare en speiling i en søledam. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg