Ovidia2 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Pretty woman Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Slike bilder er du rett og slett en mester på:-) Tror du kunne fått stilige uansett hårfarge og person. Oser kvalitet og kreativitet av "verkene" dine. Milevis unna det som jeg kunne fått til, men veldig gøy å se. Flott komponert og meget god lyssetting. Vet ikke helt hva det er, men det er noe Amy Winehouse over dette. En dyktig artist og flott dame, som dessverre bukket under for rusen, som mange andre, både kjente og ukjente. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Så rart! Jeg også tenkte Amy Winehouse når jeg så dette! veldig flott og delikat bilde, bare sånn du kan det! 1 Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Det at hun fremstår som brunette gjør mye av bildet - det fylles av rett porsjon kontrast. Synes dette var svært smakfullt Tove! mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 igjen ett flott portrettbilde av deg. fin bakgrunn som er med å forsterke portrettet og som gjør det behagelig å se på 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Ja, lurte litt da jeg så du skrev datter for jeg mente å ha sett av tidligere fotoshoots at dine døtre er "blondies". Flott ble det hvertfall. Hvem som skal få kjedet i den utstrakte hånden sier historien intet om. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 Hjertelig takk til dere alle sammen så hyggelige å høre alle tolkninger fra dere. Ja litt Amy Winehouse kan jeg også tenke på når dere skrev det. Hun var jo bare helt rå på musikk.. og hadde en kul stil. Ja Roar mine døtre er jo blondies så derfor var det ekstra kult å få på henne her en mørk parykk Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg