Countryman Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 God morgen Har nettopp gått fra Vista til Windows8.1 og har et lite problem med plug-ins som mangler. Det kan være videosnutter som ikke lar seg spille av eller det kan være et animert bilde som "går i svart" hvor det står "plug-in missing". På vista fikk jeg i disse tilfellene muligheten til å klikke på en link som automatisk lastet inn og innstallerte denne plug-in`n men nå står det ingenting og jeg vet ikke helt hvor jeg skal gå. Denne nettsiden er et eksempel - bildet øverst til venstre er vel en roterende flaske...sikkert verdt mye også, men her er det bare svart. Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 hvilken nettleser bruker du? Firefox! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg har ingen utvidelser hverken i IE eller i Chrome og har ingen problemer med å se alt innhold på siden du refererer til. Om det er noe du mangler så er det muligens java? Youtube bruker ihvertfall HTML5, så der skal du ikke trenge noen utvidelser. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg har ingen utvidelser hverken i IE eller i Chrome og har ingen problemer med å se alt innhold på siden du refererer til. Om det er noe du mangler så er det muligens java? Youtube bruker ihvertfall HTML5, så der skal du ikke trenge noen utvidelser. Har ingen utvidelser jeg heller - youtube funker fint... skal sjekke java nu: Java disabled Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Den roterende flaska bruker Adobe Flash Player. 2 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Den roterende flaska bruker Adobe Flash Player. Selvfølgelig...takk skal du ha Innstallerte java nå, det hjalp ikke men det gikk opp et lys ang. flash-player når du skrev det ja Må fly på jobb, legger det inn i kveld. Sier ifra om det funker eller ikke Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Chrome har iaf innebygd flash... Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Chrome har iaf innebygd flash... Men disablar mangen av pluginsa i framtida. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Den roterende flaska bruker Adobe Flash Player. Fungerer på utsøkt måte Mange takker for hjelp og ikke minst rask hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå