Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette tegn på at vedkommende er useriøs?

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en mann i et år, som jeg ble ganske usikker på.

Årsakene var flere: Blant annet at han aldri ville ha meg med hjem til seg. I løpet av det året vi var sammen så var jeg hjemme hos han ca 4 ganger. Årsaken til det var at han delte leilighet med en annen hybelkamerat. Men jeg forstår uansett ikke problemet.

Ville du ha følt at det var greit at det var sånn?

Han er ikke flink til å planlegge. Nesten alt skal skje spontant. Han begynte tidlig å sende meg nakenbilder, og spurte ofte om jeg kunne ligge naken og klar, og så kunne han komme hjem til meg og knulle meg. Og allikevel sier han at han alltid var seriøs.

Han er fra utlandet, og kom hit for å jobbe.

Er det naturlig at jeg føler at de signalene han sendte er useriøse?

Anonymous poster hash: 51d98...6d6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner veldig godt at du er usikker på fyren.

Ja, det å ikke kunne ta meg med hjem til seg selv om han deler leilighet med en hybelkamerat er merkelig synes jeg. Han har hatt forskjellige hybelkamerater siden vi ble kjent.

Han mener at de fleste kvinner ville akseptere at han ikke tok de med hjem til seg. Men jeg mener at det er helt feil. Tror de fleste ville reagert og tenkt at han var useriøs.

Han var veldig glad og i godt humør i starten, men så oppdaget jeg at han var veldig skiftende i humøret. Han er også veldig opptatt av bdsm, liker å være sadistisk sexuellt,  og har innrømmet at han liker å dominere situasjoner. Mener at han må få tenne på det han vil. Men jeg tenker at han gjerne ikke er opptatt av å ha et normalt forhold siden han oppfører seg på den måten han er. Han har en venninne i hjemlandet sitt som han har daglig kontakt med men han sier at det ikke er noe mer mellom de. Det er gjerne naturlig at jeg ble usikker, selv om han sier at han mener at det er meg som overreagerer.

Lenke til kommentar

Skal man ta noen form for tolkninger på det du skriver så er jeg tilbøyelig til å tror at han er den sære/rare hybelkameraten. Det er da ikke vanlig å dele leilighet med flere i løpet av så kort tid?

Når det gjelder hans seksuelle preferanser er ikke det noe jeg stikker meg bort i. er preferansene hans noe du kan leve med eller finne deg i? Hvordan er egentlig den seksuelle kjemien mellom dere?

Lenke til kommentar

Skal man ta noen form for tolkninger på det du skriver så er jeg tilbøyelig til å tror at han er den sære/rare hybelkameraten. Det er da ikke vanlig å dele leilighet med flere i løpet av så kort tid?

Når det gjelder hans seksuelle preferanser er ikke det noe jeg stikker meg bort i. er preferansene hans noe du kan leve med eller finne deg i? Hvordan er egentlig den seksuelle kjemien mellom dere?

Den sexuelle kjemien føler jeg er veldig bra. Men det er ellers det ikke funker. For han slipper meg ikke inn på livet hans selv om han sier at jeg betyr mye for han.

Lenke til kommentar

Alle sleipe menn som bare er ute etter en ting og har flere damer etc, drittsekker rett og slett, er flinke til å juge. Hvis han har god sex med deg og ikke vil miste det så har han ingenting å tape på å si at du betyr ditten og datten.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner veldig godt at du er usikker på fyren.

Ja, det å ikke kunne ta meg med hjem til seg selv om han deler leilighet med en hybelkamerat er merkelig synes jeg. Han har hatt forskjellige hybelkamerater siden vi ble kjent.

Han mener at de fleste kvinner ville akseptere at han ikke tok de med hjem til seg. Men jeg mener at det er helt feil. Tror de fleste ville reagert og tenkt at han var useriøs.

Han var veldig glad og i godt humør i starten, men så oppdaget jeg at han var veldig skiftende i humøret. Han er også veldig opptatt av bdsm, liker å være sadistisk sexuellt,  og har innrømmet at han liker å dominere situasjoner. Mener at han må få tenne på det han vil. Men jeg tenker at han gjerne ikke er opptatt av å ha et normalt forhold siden han oppfører seg på den måten han er. Han har en venninne i hjemlandet sitt som han har daglig kontakt med men han sier at det ikke er noe mer mellom de. Det er gjerne naturlig at jeg ble usikker, selv om han sier at han mener at det er meg som overreagerer.

Psykopat. Hold deg jæla langt unna......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...