Roar Kneppen Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 From an old Man's Sandbox 1387 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 nei det fremstår vel ikke som ett normalt foto, men så kan man jo spørre seg hva er egentlig ett normalt foto ? Kanskje kan man dele opp foto i flere klasser f.eks foto og fotokunst osv. Syns du kombinerer foto og kunst på en stilig måte, man må ofte bli litt kjent med uttrykksformen før man kan like det mer og mer. Artig å se dine kunstneriske uttrykksformer syns jeg Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Kan gjerne underskrive på Knut sine kloke ord vedrørende foto og uttrykksformer. Du og noen andre bidrar med å utforske og videreføre fotografiets muligheter, men jeg nok er mer på den brede vei, selv om jeg innenfor denne ramme forsøker å finne uttrykksformer m.m. som kan gi noe ekstra. (Dog uten å lykkes hver gang med det). Gjennomført mørk tone i dette bildet gjør en nysgjerrig og får lyst til å studere nærmere både detaljer og mening med bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg ser rett inn i en flokk reinsdyr - det er det første som treffer meg. Det er alltid spennede å betrakte dine verk Roar - dette intet unntak - det er inspirerende rett og slett! mvh Jan Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Artig å sjå Jan sin kommentar, då mine tankar var akkurat dei same...Gevir av reinsdyr! Flott bilete med fargar etter min smak. Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg