Knut S Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 dodraugen? eller øyet som ser fra skyene ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Dette ble jo nesten litt creepy. Artig å leike seg, det gikk nå vel nogen lunde bra dette? (Tror han oppi skyene har fått fotodilla...?) Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Dette ble jo nesten litt creepy. Artig å leike seg, det gikk nå vel nogen lunde bra dette? (Tror han oppi skyene har fått fotodilla...?) takk for hyggelig tilbakemelding Helene. Ser jo litt ujevnheter etc men får trene meg opp til litt mer stødig hånd Ja men han oppi skyene har vel alltid hatt det sikkert. Han må jo ha litt fornuft vel. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Siden du nå en gang har lagt det ut for kritikk så skal jeg pirke litt på at du ikke brukte kloner i siste finpuss. Oppe er det kanskje like greit å bruke saksa for å kvitte seg med noen svarte streker helt oppunder ramma. Men litt nede til høyre har du en samling prikker som kloneren burde tatt seg av. Likeledes en midtskips nesten nede ved nedre ramme. Artig bilde. Fint å se at noen tør å bruke kreativiteten sin. Forslah til en V2 blir at du kutter nede så det blå forsvinner. Slett ikke umulig med en beskjæring som lager et stående format heller. men det kan du bala med sjæl. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Siden du nå en gang har lagt det ut for kritikk så skal jeg pirke litt på at du ikke brukte kloner i siste finpuss. Oppe er det kanskje like greit å bruke saksa for å kvitte seg med noen svarte streker helt oppunder ramma. Men litt nede til høyre har du en samling prikker som kloneren burde tatt seg av. Likeledes en midtskips nesten nede ved nedre ramme. Artig bilde. Fint å se at noen tør å bruke kreativiteten sin. Forslah til en V2 blir at du kutter nede så det blå forsvinner. Slett ikke umulig med en beskjæring som lager et stående format heller. men det kan du bala med sjæl. Roar en av dagens høydepunkt er når du kommer med dine "pirk" du har ett skarpt øye og får ting med deg. Når du påpeker det så ser jo jeg det også men klarer elegant å unlate å se det før det blir påpekt. Men det er vel kanskje en treningssak det også. Igjen veldig takknemlig for dine tips og her er en v2 også vil jeg prøve meg på en v3 etterhvert i dag. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Spennende uttrykk i bildet ditt her. Går for V2 der konsentrasjonen mer naturlig går mot motivet midt på bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Spennende uttrykk i bildet ditt her. Går for V2 der konsentrasjonen mer naturlig går mot motivet midt på bildet. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for hyggelig kommentar. Ja var jo litt morsomt å prøve ut en ide. Ser absolutt at v2 er bedre enn v1 jeg også. Som du sier øyet blir mer naturlig i fokus der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg