Fotoskrulla Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 WOW! Så flott! Litt uvanlig bilde fra deg, men det gjør da ingen ting 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 WOW! Så flott! Litt uvanlig bilde fra deg, men det gjør da ingen ting Takk. Ja, tenkte jeg skulle prøve å gjøre litt andre ting fremover, ikke bli for ensformig, derfor har jeg bladd litt i arkivet og dette dukket opp.. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Om disen skyldes forurensing og at tåka er smog skulle ikke forandre meg. Men fint utsnitt og komp med Jesusen der oppe til venstre på god vei dit hvor han visstnok hører hjemme. Jeg ville nok fjerna enda minst 2 cm oppe. men det kan du gjerne skrive på min smakskonto. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Hæ var det første jeg tenkte.... Artig å se slike bilder fra deg. Du mestrer, nesten selvfølgelig, dette også. Godt kompet og flott perspektiv. Du har også fått med Guds sønn, den enbårne, som stiger opp fra smogen i byen. Likte lyset som kommer gjennom smogen og kuløren på bygningene/omgivelsene, noe som gjør at det ser ut som bildet er tatt med et gammelt vintage kamera. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 Om disen skyldes forurensing og at tåka er smog skulle ikke forandre meg. Men fint utsnitt og komp med Jesusen der oppe til venstre på god vei dit hvor han visstnok hører hjemme. Jeg ville nok fjerna enda minst 2 cm oppe. men det kan du gjerne skrive på min smakskonto. Roar Takk, ja jeg tror faktisk vi blir uenige på det punktet der Roar, jeg prøvde nå og synes det ble litt lite luft over Jesus, han må liksom ha litt plass til å lette... Hæ var det første jeg tenkte.... Artig å se slike bilder fra deg. Du mestrer, nesten selvfølgelig, dette også. Godt kompet og flott perspektiv. Du har også fått med Guds sønn, den enbårne, som stiger opp fra smogen i byen. Likte lyset som kommer gjennom smogen og kuløren på bygningene/omgivelsene, noe som gjør at det ser ut som bildet er tatt med et gammelt vintage kamera. Hehe, ja litt utenfor komforsonen. Vintage var veldig tilfeldig, minnekortet ble ødelagt, men jeg klarte å hente ut noen tiff-bilder, men da var hvitbalanse og slikt allerede satt, men jeg likte fargene godt egentlig. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg