bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hallo! Nå er det ikke så lenge til Juletentamen for meg, jeg går i 10.klasse... Jeg har mistet regelboka mi, så jeg trenger noen regler innen forskjellige emner som jeg lurer på. Så det jeg lurer på, er det noen her som kan hjelpe meg med det? Jeg lurer på følgende emner: Enkel brøk (Multiplikasjon, Divisjon av brøker) Ganske enkel Potens regning Vei, fart og tid reglene for regning av volum -> "liter" o.l Viss noen av dere kunne hjelpet meg med emnene over hadde det hvert kjempeflott Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hallo! Nå er det ikke så lenge til Juletentamen for meg, jeg går i 10.klasse... Jeg har mistet regelboka mi, så jeg trenger noen regler innen forskjellige emner som jeg lurer på. Så det jeg lurer på, er det noen her som kan hjelpe meg med det? Jeg lurer på følgende emner: Enkel brøk (Multiplikasjon, Divisjon av brøker) Ganske enkel Potens regning Vei, fart og tid reglene for regning av volum -> "liter" o.l Viss noen av dere kunne hjelpet meg med emnene over hadde det hvert kjempeflott Skriv ned det du tror du ikke husker. Hvis du husker det, så trenger du ikke skrive det ned. Er ikke verre enn det. Ikke bli for avhengig av regelboken (noe du tydeligvis er når du må spør om vei/fart/tid-sammenhenger!). Lenke til kommentar
lodott Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kjøp deg en regelbok da...koster 30kr elns Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kjøp deg en regelbok da...koster 30kr elns Ikke så nyttig for ungdomsskolen. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 På ungdomskolen kan man ikke bruke "kjøpte" regelbøker.. .Man må skrive alt selv... Skal ha tentamen om 1 uke ca... Syns den kom alt for tidlig jeg Lenke til kommentar
mbst Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Skriv av fra en kamerat. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Skriv av fra en kamerat. bjaa har ikke kamerater.... Lenke til kommentar
falut Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Pytagoras!! Han er viktig:) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Joda, jeg kan da skrive av noen venner... Dere skjønner jeg hadde tenkt å gjøre litt i dag..utpå kvelden... også er det ikke alltid like godt det som står i bøkene til forskjellige mennesker, folk skriver jo forskjellig Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Genialt! Takk skal du ha Er jo bare å skrive over da..takker! Lenke til kommentar
pojo Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 eller skrive ut, jeg er litt sen da, men om andre skulle trenge denne: www.tollaksen.com/Regelbok1MXY.doc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå