Gjest Slettet+1345afd Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Hei Noen som kan si meg hvordan jeg kan få tak i en enkel loddepistol for engangsbruk uten å kjøpe en? Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Tja, er det ikke bare å kjøpe, lodde det som skal loddes, for deretter å levere utstyret tilbake i butikken, og kreve pengene tilbake? Ellers er loddepistoler noe skikkelig dritt. Jeg ville heller gått for en vanlig loddebolt. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Hvor bor du? kanskje du kan låne en av noen som bor i nærheten? 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Hei Noen som kan si meg hvordan jeg kan få tak i en enkel loddepistol for engangsbruk uten å kjøpe en? Du kan få tak i en enkel loddepistol på alle steder de selger dem, uten å kjøpe den. Merkelig spørsmål da svaret er så åpenbart Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Tja. Spørre et verksted om du kan få låne? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Er vel bare å stjele en hvis du ikke vil kjøpe den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå