AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Kunne du ha dumpet en som du "egentlig" er interessert i? Jeg ble dumpet av en mann, men forstår ikke helt årsaken til det. Han sier at jeg ble dumpet fordi han var redd for å bli såret selv. Mener dere at dette kan være en fake unnskyldning, selv om han sier at han er helt ærlig med årsaken? Jeg går rundt å håper på at han fremdeles er interessert i meg. Vi har fortsatt kontakt. Er det noen av dere som kunne dumpe en av samme årsak som han dumpet meg for? Er det forståelig at jeg fremdeles håper på at han er interessert? Han vil ikke kommunisere om dette, så det er veldig vanskelig å vite hva han egentlig vil. Anonymous poster hash: 28c9e...372 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Advarsel, dette er ingen trøst.. Han lyver om årsaken og vil ikke fortelle den egentlige årsaken, kanskje fordi han tror det vil såre deg. Det kan godt hende han har rett i at det vil såre deg. Vurder nøye om du egentlig vil høre det sårende og hva det fører med seg på godt og vondt. Kanskje det er best å ikke vite. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg har sagt til han at jeg ønsker å vite årsaken slik den er. Men han sier at den er slik han sier den er... Mistanken min går på at han ikke ønsker å ha et fast forhold i utgangspunktet. Jeg synes at det er rart at han vil fortsette å møte meg hvis han er så uinteressert. Anonymous poster hash: b3c07...88d Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Nå kjenner jeg selvsagt ikke dere, men la oss si at du har rett i mistanken. Hva godt vil det gjøre for deg å få høre "Jeg ser ikke deg som en langsiktig kjærest eller mor til mine barn. Du er en serie med ligg mens jeg venter på å møte ei jeg virkelig ønsker å være sammen med". Som sagt, jeg kjenner ikke dere og har ingen anelse om det kan være noe i mistanken, men tenk om det er verd å få noe sånt i fleisen om det skulle være riktig. Kanskje det er bedre å ikke vite og pleie kjærlighetssorgen en stund og vente til den rekke dukker opp? Eller et annet typisk mistanke-scenario, at han har funnet en annen. Vil det gjøre det lettere å komme over han om du får vite at han har stått i med X en periode eller vil være fri og frank uten komplikasjoner når han sirkler seg inn på henne han vil sjekke opp? Ellers er jeg ganske overbevist om at han lyver så det renner angående årsaken. Han er standhaftig og vil ikke fortelle den egentlige årsaken. Han kan ha sine grunner for det og det kan være for å ikke såre deg mer enn nødvendig. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Nå kjenner jeg selvsagt ikke dere, men la oss si at du har rett i mistanken. Hva godt vil det gjøre for deg å få høre "Jeg ser ikke deg som en langsiktig kjærest eller mor til mine barn. Du er en serie med ligg mens jeg venter på å møte ei jeg virkelig ønsker å være sammen med". Som sagt, jeg kjenner ikke dere og har ingen anelse om det kan være noe i mistanken, men tenk om det er verd å få noe sånt i fleisen om det skulle være riktig. Kanskje det er bedre å ikke vite og pleie kjærlighetssorgen en stund og vente til den rekke dukker opp? Eller et annet typisk mistanke-scenario, at han har funnet en annen. Vil det gjøre det lettere å komme over han om du får vite at han har stått i med X en periode eller vil være fri og frank uten komplikasjoner når han sirkler seg inn på henne han vil sjekke opp? Ellers er jeg ganske overbevist om at han lyver så det renner angående årsaken. Han er standhaftig og vil ikke fortelle den egentlige årsaken. Han kan ha sine grunner for det og det kan være for å ikke såre deg mer enn nødvendig. Han sier at den venninnen som han har alltid vil være i hans liv. Det har de avtalt. Hun og han har hatt et forhold tidligere. Det er derfor jeg mistenker at han vil leve fritt mens han er i Norge. Og at det er det som kan være den "egentlige" årsaken. Men han sier at jeg må stole på alle hans ord, for han lyver aldri og er alltid ærlig med alt han sier. Så hvis jeg skal stole på hans ord, så dumpet han meg på grunn av hans egen redsel på å bli såret av meg.... Anonymous poster hash: b3c07...88d Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Han har holdt på med to stykker og den andre var mer interessant enn deg. Sorry for brutaliteten 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Hans understreking av at han aldri lyver og alltid er ærlig bør få løgn-varsellampene til å blinke. Hva mener du med "mens han er i Norge"? Er han ikke norsk statsborger? Har han brukt deg som billett til å være her og har et avtalt spill med kona/eksen? Er/var dere gift? Sjekk med myndighetene i hjemlandet om han egentlig er gift der og hvor mange barn han har.. Uten å informere han om det. Her dukker det opp stadig nye momenter. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Hans understreking av at han aldri lyver og alltid er ærlig bør få løgn-varsellampene til å blinke. Hva mener du med "mens han er i Norge"? Er han ikke norsk statsborger? Har han brukt deg som billett til å være her og har et avtalt spill med kona/eksen? Er/var dere gift? Sjekk med myndighetene i hjemlandet om han egentlig er gift der og hvor mange barn han har.. Uten å informere han om det. Her dukker det opp stadig nye momenter. Han er ikke norsk statsborger. Han kom hit fordi han var arbeidsledig, for det var for vanskelig å få jobb i hjemlandet. Jeg vet at den damen som han har kontakt med er en ekssamboer. Og har sett at hun skriver åpent på sin side på facebook at hun er singel. Men det kan virke som om hun ikke ønsker å gå videre med livet sitt. Og det virker ikke som om han gjør det heller. De har veldig god kontakt og har avtalt at de skal være som familie for resten av livet, selv om de ikke bor sammen. Han sier at de ikke har sex, men leste på facebook at sist han var i hjemlandet så hadde han vært hjemme hos henne og lå på sofaen og spiste mat. Så det er jo noe som er merkelig med den situasjonen. Han sier at jeg må stole på at det er kun vennskap og at de er ferdige. Han kjøper dyre gaver til henne for tusenvis av kroner og sender til henne. I tillegg så har han daglig kontakt med henne på telefoner og meldinger. Han lyver aldri sier han. Alle ord han sier til meg er sanne. Men selv om han benekter at hun er grunnen til at jeg ble dumpet, og at det var på grunn av hans redsel for å bli såret av meg, så tror jeg at det er noe muffent som gjør at jeg ble dumpet. Anonymous poster hash: b3c07...88d Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Sånn er det med utlendinger, finn deg en god Norsk mann ! 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Sånn er det med utlendinger, finn deg en god Norsk mann ! Ja, agenter fra UK eksempelvis... Lenke til kommentar
Visum Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Kanskje du ikke tilfredsstiller han i senga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå