Emilie Margrethe Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Hei! Jeg og kjæresten tenker å ta en tur til Alanya eller Antalya i begynnelsen av August (usikker på hvem av dem.. Tips? ). Men vi er usikre på hvor mye penger vi må regne med å bruke der nede? Vi tenkte å være borte 7 netter (Ankomst tidlig ettermiddag og avreise kveld) med frokost inkludert. Vi vil kose oss med ulike aktiviteter (tips?), men ikke bruke veldig mye. Litt shopping må vi regne med Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Zash Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Kan fint klare seg på noen hundrelapper per pers per dag, men er heller ikke noe problem å bruke tusenlappen per pers per dag heller. Når jeg reiser selv, regner jeg med 1000 kroner dagen. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Om dere skal på budsjett tur vill jeg dratt en annenplass. De plassene kryper nærmere og nærmere "norske" priser og spesielt i sesong periodene. Croatia er utrolig flott og billig, Italia er også bra om en holder seg unna de mest populære plassene. Lenke til kommentar
Emilie Margrethe Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Om dere skal på budsjett tur vill jeg dratt en annenplass. De plassene kryper nærmere og nærmere "norske" priser og spesielt i sesong periodene. Croatia er utrolig flott og billig, Italia er også bra om en holder seg unna de mest populære plassene. Forslag til plasser i Croatia og Italia? Vil gjerne ha noe "marked" der man kan handle litt klær og smykker, og strand + basseng! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå