Gå til innhold

Toshiba Portege 7010CT

meastp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo en ganske gammel maskin, men et stort pluss er jo at den er såpass liten og portabel..

1000 - 1500 er vel en grei pris. Absolutt max 2000 kr hvis det er en "must have".

Ville uansett sett meg om etter en maskin med P3 hvis jeg skulle kjøpt brukt, forskjellen mellom P2 og P3 er ganske store, P3 har langt bedre forutsetninger for å kunne brukes til nyere programvare.

Lenke til kommentar

QXL har vel ganske bra utvalg, men her er det lett å bli lurt av svindlere og maskinene har en tendens til å bli solgt for mer enn de er verd. Uansett er det mulighet til å gjøre en meget bra handel her hvis man er heldig, men jeg personlig hadde ikke handlet før jeg hadde fått tatt en titt på maskinen og ihvertfall ikke betale på forhånd.

Finnes vel en del forretninger også som selger brukte maskiner både i butikk og på nett, men her er det som regel dyrt.

Det beste etter min mening er vel å få tak i en maskin fra noen man kjenner, på den måten får man kanskje testet maskinen en del samt kanskje få en hyggelig pris.

Men har man råd bør man helt klart gå for nytt, prisene har falt mye det siste året, og man kan få nye helt greie maskiner til rundt 8000 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...