CCola Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Hei! Jeg har akkurat hatt på et lag med "frostet glass"-effekt på et baderomsvindu, med spray altså. Det begynte å renne, så jeg tok papir å tørket det bort.. Nå er det en stor stripe der jeg tørka med papiret.. Kan jeg ta bort å starte på nytt? Og hvordan? 2. Hva skal jeg gjøre om det begynner å renne? Mvh, CCola Lenke til kommentar
Zash Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Bruksanvisning er ei fin bok å lese etter at alt har gått til helvete Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Fikk den hos en kompis, og alt på nettet jeg finner er tysk Lenke til kommentar
sungun Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Du trenger et løsemiddel. Typisk white spirit. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Mye gnukking med white spirit, kjerringa hadde negelakkfjerner (aceton the shit), så det funket litt bedre med litt mindre gnukking! Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå