Gå til innhold

The Evil Within - nå uten letterbox

Anbefalte innlegg

Ser det er kommet en patch til Evil Within som lar oss fjerne letterbox mode. Dette var helt klart det jeg slet mest med, så kom aldri helt i gang med spillet. Nå da jeg kan slå av letterbox mode og få full skjerm kommer jeg garantert til å gi det en ny sjanse. :) Bare nevner det i fall andre slet med letterbox. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en offisiell patch eller en mod? Mener jeg hørte om en mod som gjorde det rett etter release men fikk spillet til å kræsje ofte. Noe som ble confirmed av en let's play kanal som prøvde det og kræsjet så mange ganger at de gikk tilbake til PS4-versjonen for resten av playthroughen. Med letterbox desverre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har aldri prøvd det på PC, men mener den "patchen" (mod?) man fikk der bare zoomet inn litt. Det gjør at karakteren er veldig nært skjermen. På XBone fjernes de sorte kantene fullstendig, uten å påvirke resten av bildet. Vi får dermed et større bilde som på "normale" spill.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Neida, var ikke det. Skrudde man av letterboxen falt frameraten, så det ble mer å jobbe med.

Her er et bilde fra PS4-versjonen med og uten letterbox:

ogJEuYe.gif

Oj, det ble rimelig mye styggere uten ja. Tror da jeg foretrekker å spille med. Følte aldri det var noe problem.

Lenke til kommentar

At du ikke merker noen forskjell er ikke det samme som at det ikke er noen forskjell, men så var jo spillet allerede 900p på Xbox One. Men det som er dårlig er at selv om de har fjernet letterbox, så kjører spillet like dårlig på konsollene med letterbox på, stikk motsatt av hvordan det er på PC-utgaven.

Lenke til kommentar

Ja, det kjører jo bare i 900p, så det er knapt spillbart...  :roll: Har du i det hele tatt prøvd spillet på konsoll med og uten letterbox? Hvis jeg studerer små detaljer veldig nært er det en liten forskjell med og uten letterbox, men da skal man studere det svært nært. Normalt oppegående folk legger ikke merke til sånt. Har du ikke en Arkham Knight-tråd å ødelegge i stedet for denne med all denne klagingen din over grafikken?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det dumt? At spillet hakker selv når framerate er stabil, når frameraten så og si aldri er stabil. Vel, det gir meg en ræva opplevelse. Jeg har spilt litt av PS4-versjonen som kjører bedre enn Xbox One-versjonen, og når jeg synes det kjørte ræva, vil ikke det si at jeg også kommer til å synes at Xbox One-versjonen er ræva? 

Er det dumt å komme med bevis på at spillet kjører dårlig på konsoll kanskje? Kanskje du mener at jeg bør kjøpe Xbox-versjonen til konsollen min og spille den for å teste når jeg allerede eier PC-versjonen? Ja, det er kanskje smart?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...