Kris_TheLord Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hva synes dere? jeg bør ha uber dremmel skills for å kutte ut det der Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 så blir det rimelig UbeRt hvis du klarer det og, da :nice: lykke til! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 det blir tuft hvis du er nøye nok! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 du må nok ha virkelige jedi-skills med den dremeln.. Og så blir det nok å gå en deeel kappeskiver til dremeln Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 har du vurdert metallblad og stikksag til det grøvste? har ikke prøvd det selv, men tror det skal gå greit Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ser bra ut. får håpe det blir bra da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Steike...der må du ha skills ja. Burde nesten hatt sånn laserkutter Lenke til kommentar
[-Zippo-] Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 :!: Ta en tur på CLAS OHLSON.... Der får du tak i DIAMANT kutteskiver... Har 6 slike selv... Har ikke brukt opp 1 enda... Og jeg har kuttet MYE Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 bruk "stikksag" det er lett (nesten) ...... lettere enn dremel iallefall Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 kjøpte de diamantskivene selv.. riktignok varer de lengre enn de mørkegrå, eller hva de nå er.. men det tar MYE lengre tid å kappe med dem. Diamantskiver er hovedsakelig til hardere ting som f.eks. keramiske fliser, ikke til metall. Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Har tenkt på stikksag, men det blir nok veldig vanskelig å kutte så tynne mønstre. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Du kan jo ta å klippe hull i kabinettet.... Pappa er blikkenslager, han ska klippe hull i kabinettet mitt med en SVÆR saks : :nice: Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 har du begynt nå? poster du bilder etterhvert eller? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 jeg antar da at det svarte skal vekk??? i så fall er det umulig... du ser det hvis du ser etter små lyse flekker som er omgitt av det svarte mønsteret. er det derimot omvendt vil det være SVÆRT vanskelig å feste døren på kabinettet, siden det vil fjerne hengslene. beklager å skuffe deg, men dette vil ikke holde mål i praksis... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 jeg antar da at det svarte skal vekk??? i så fall er det umulig... du ser det hvis du ser etter små lyse flekker som er omgitt av det svarte mønsteret. er det derimot omvendt vil det være SVÆRT vanskelig å feste døren på kabinettet, siden det vil fjerne hengslene. beklager å skuffe deg, men dette vil ikke holde mål i praksis... Unnskyld men påstår du det med sikkerhet eller?? Har faktisk sett en casemod ganske lik den han har tegna opp... Umulig?? Bare hvis du gir opp før du har prøvd. Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 har du begynt nå? poster du bilder etterhvert eller? Ja, jeg skal lage en ny post på worklog Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 det mønsteret der skulle jo funke helt fint da.. har dett det vært gjort før (nesten helt likedan) pluss at jeg hadde planer om samme mønsteret sjøl engeng (fortsat? )... må kankje lime litt i endene da... dety viktigste er å ta det rolig så du ikek bøyer noe... kan bli tøft dette Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 gleder meg til å se det ferdige produktet ta deg good tid når du skjærer det ut ! viktig Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 noen tips: unngå vibrasjoner når du kutter. enklest med å legge en tynn spon/kryssfinerplate under ved bruk av stikksag. unngå også å holde for lenge på på samme plassen hvis du bruker dremelen. det vil føre til at metallet blir varmet mye opp og du risikerer at sidedøra "slår" seg, og det er nesten umulig å rette opp. men lykke til i allefall, og knekk ett sagblad Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Ok, takk takk for all responsen, har nå kjøpt inn alt av utstur til dremmelen. Så nå til helgen blir det mye dremmling Skal forsøke å ta så mange bilder som mulig underveis *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå