Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Røros kirke og klokketårnet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Et nydelig bilde, sylskarpt og fargerikt, med en fin vinkling ... etter min mening Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 En klassiker dette ja, har vel en sjøl også kan jeg tenke meg.... Ikke noe i veien her, kompen sitter godt den! Skarpt og i fine farger. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Et nydelig bilde, sylskarpt og fargerikt, med en fin vinkling ... etter min mening Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 En klassiker dette ja, har vel en sjøl også kan jeg tenke meg.... Ikke noe i veien her, kompen sitter godt den! Skarpt og i fine farger. Selv om motivet er nesten "utslitt" fotografisk, så ble jeg såpass fornøyd med resultatet at bildet kan forsvare en plass på Bildekritikken. Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 ja som det blir sagt en klassiker og det er jo en grunn til at det er en klassiker da ikke mye å klage på her syns jeg. kanskje litt kutt på sidene for å fått hele hus? Men mulig det forsvinner endel effekt av det også da Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 ja som det blir sagt en klassiker og det er jo en grunn til at det er en klassiker da ikke mye å klage på her syns jeg. kanskje litt kutt på sidene for å fått hele hus? Men mulig det forsvinner endel effekt av det også da Hei Knut og takk for konstruktiv kommentar. Bygningene ligger helt innpå hverandre, særlig på høyresiden der det er kuttet helt inntil et annet. På venstresiden kuttet jeg for å unngå del av et vindu. Måtte ta et valg, og da ble det slik det er. I byer og tettsteder er det ofte vanskelig å få til helt harmoniske kutt. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Den dagen du med ditt flittige tastatur blir stående uten kommentar har nok jeg for lengst slutta å legge ut bilder også. Postkort fra denne siden og vinkelen har jeg aldri sett så da er det kanskje noe nytt. Ikke lett å finne gode kant-beskjæringer her så derfor ville jeg heller klona vekk den grå pipa eller hva det er for noe akkurat i høyre bildekant - rett og slett p.g.a. den strategiske plasseringen som gjør at elementet lett trekker ufortjent oppmerksomhet. Ellers nærmest genial komp. med muren nede som kommer ruslende inn fra nedre ramme og forsvinner igjen ut på venstre ramme med litt luft ned til hjørnet.. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Den dagen du med ditt flittige tastatur blir stående uten kommentar har nok jeg for lengst slutta å legge ut bilder også. Postkort fra denne siden og vinkelen har jeg aldri sett så da er det kanskje noe nytt. Ikke lett å finne gode kant-beskjæringer her så derfor ville jeg heller klona vekk den grå pipa eller hva det er for noe akkurat i høyre bildekant - rett og slett p.g.a. den strategiske plasseringen som gjør at elementet lett trekker ufortjent oppmerksomhet. Ellers nærmest genial komp. med muren nede som kommer ruslende inn fra nedre ramme og forsvinner igjen ut på venstre ramme med litt luft ned til hjørnet.. Roar For mitt vedkommende kan det nok hende at det blir en og annen intetsigende kommentar, men synes det er riktig å kommentere bilder jeg liker og som jeg synes det er noe med. Innrømmer at jeg er noe mer sparsom med slike til de som konsekvent ikke gir til andre. Men for at du ikke skal slutte å gi kommentarer, så er det best at jeg fortsetter forstår jeg ! (spøk) (Mener ikke med det at jeg må gi kommentarer til alle dine bilder). Ditt forslag til kloning var kanskje ikke like opplagt denne gang som ved tidligere anledninger, men ser poenget og en sluttfinish skal bli foretatt. Takk for at du tok pennen fatt til mitt bidrag denne gangen også. Skj Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Jo, men hva om andre har gjort det før. Dette var svært flott Ragnar! mvh Jan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 Jo, men hva om andre har gjort det før. Dette var svært flott Ragnar! mvh Jan Takk for kommentaren Jan! ? Med vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg