GroKoDilla Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Sommerlunsj på terrassen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Her er både danderingen på tallerkenen og bildet av første klasse. Innbydende er vel det rette ordet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Her er både danderingen på tallerkenen og bildet av første klasse. Innbydende er vel det rette ordet. Vennlig hilsen Ragnar Takk - og vel bekomme ;-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Enig, kose seg lit hver dag ;-) som her formidles i et fint bilde :-) God sommer! Leif Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Enig, kose seg lit hver dag ;-) som her formidles i et fint bilde :-) God sommer! Leif Godt! Da får du en fin sommer også! :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Enig, kose seg lit hver dag ;-) som her formidles i et fint bilde :-) God sommer! Leif Godt! Da får du en fin sommer også! :-) Takk takk! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Trodde nesten du hadde starta med juledekorasjonene allerede. Men så var'e altså frokost for slankere som meg som prøver å holde meg nede på 105 kg. og ikke 115 fordelt på 170 cm ved å eta ei brødskive og et knekkebrød midt på dagen og ei brødskive om kvelden - pluss min vanlige rasjon på 3 halvlitere med øl da selvfølgelig. Min frokost er nok ikke like fargerik som denne så kanskje jeg skulle endre litt? Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Trodde nesten du hadde starta med juledekorasjonene allerede. Men så var'e altså frokost for slankere som meg som prøver å holde meg nede på 105 kg. og ikke 115 fordelt på 170 cm ved å eta ei brødskive og et knekkebrød midt på dagen og ei brødskive om kvelden - pluss min vanlige rasjon på 3 halvlitere med øl da selvfølgelig. Min frokost er nok ikke like fargerik som denne så kanskje jeg skulle endre litt? Roar Haha, Roar! Du er god! :-) Forresten, så er det vel ofte det lekre man tar bilde av - og ikke det vanlige kjedelige ;-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Delikat bilde som får matlysten til å stige!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg