Jod-R Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Solnedgang Ofotfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Solnedgang der skyer "forstyrrer" kan bli førsteklasses som her. (Selv ville jeg nok foretatt kutt slik at panoramaeffekten slår inn) Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Enig i alt Ragnar sier! Flott bilde, men panorama kunne gjort det enda bedre. 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 nydelig bilde men også jeg må si meg enig med Ragnar her. 1 Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Fantastisk lys i dette bildet. Godt fanget. Men er enig med de andre, gjør et kutt eller to så hever du bidlet enda noen hakk. 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Solnedgang der skyer "forstyrrer" kan bli førsteklasses som her. (Selv ville jeg nok foretatt kutt slik at panoramaeffekten slår inn) Vennlig hilsen Ragnar Enig i alt Ragnar sier! Flott bilde, men panorama kunne gjort det enda bedre. nydelig bilde men også jeg må si meg enig med Ragnar her. Fantastisk lys i dette bildet. Godt fanget. Men er enig med de andre, gjør et kutt eller to så hever du bidlet enda noen hakk. Takker for kommentarene Faktisk så er dette et panorama bilde bestående av 3 bilder slått sammen. Hadde ikke tenkt på det når jeg tok bildene så ble noe sykt med overlap på de, men når jeg redigerte de så jeg at de kunne slåes sammen. Har et annet bilde ifra samme serie som jeg laget til panorama format (derimot så er det bare kuttet til), som jeg synes kledde det bedre enn dette bilde. Link til det bildet: http://www.tek.no/bildekritikk/bilde/solnedgang-panorama/1562275 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg