KenSkog Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Er det noen generell trend på hvorvidt skjermer går opp eller ned i pris fra det er mulig å forhåndsbestille til, nokså kort tid - si ei uke, etter de er utgitt? Ser skjermen ligger til 10k hos cdon og 11k hos komplett nå, vurderer å gå for en av de - men det er ganske surt om skjermen dropper et par tusen straks de kommer på lager. Forhåndsbestille eller vente? Endret 24. juni 2015 av KenSkog Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Du får den för 8990 kr på cdon med kode xY7Z7kut. Redan där är 2000 sparat jämfört mot komplett. 2 Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Er dette samme skjermen som predator x34? Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Holy, hvorfor leste jeg dette? Frister enormt, men fortsatt litt stiv pris.. =( Altså, sikkert ikke i forhold til hva man får, men i forhold til budsjett ^^ Lenke til kommentar
KenSkog Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Bokstavlig talt tusen takk for rabattkoden, mackanz. Jeg slo til! Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Gratulerar med ny skärm! Är avundssjuk deluxe. Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Hvordan er 4ms skjermer i spilling? Lenke til kommentar
KenSkog Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Er dette samme skjermen som predator x34? Ja, tror skjermen gikk under det navnet ei stund under utviklingen. Hvordan er 4ms skjermer i spilling? Har ikke hatt nok skjermer til å si stort om det, men sitter med formeningen om at det er mer enn godt nok om man ikke spiller de raskeste spillene kompetitivt. Gleder meg stort til å få skjermen - mistenker det vil ta ei god stund. Innen den tid har forhåpentligvis hardwaren jeg har sett meg ut falt noe i pris. Endret 29. juni 2015 av KenSkog Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Trodde dette var gsync versjonen men ser ut til at det er freesync? Lenke til kommentar
KenSkog Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Det er to versjoner, g-sync og freesync. Det står g-sync på den jeg kjøpte. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Var det G-sync du fick till 8995? Lenke til kommentar
KenSkog Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Sjekket nå. Det sto klart og tydelig G-sync når jeg la inn bestillingen. Nå står det freesync. De kan vel ikke selge meg et produkt for så å sende meg et annet? Har ikke fått post, telefon eller e-post av dem hvor de opplyser om endringene. Er det noe særegent når det kommer til forhåndsbestilling, eller er CDON uryddige her? Kan de bare gjøre endringer og/eller heve kjøpet? Tok tilfeldigvis, og utrolig nok, et skjermbilde etter å ha kjøpt skjermen - hvor det står g-sync. Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283 Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Tror faktisk det kan være acer som har surret her,sett ulike ting hos forskjellige nett butikker. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Samma varenummer har i alla fall g-sync utomlands. Lenke til kommentar
KenSkog Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Tror nok det er freesync utgaven jeg får, noe som er mer enn greit. Får gå for et Fury X istedenfor 980 Ti, noe som også er helt greit siden de koster ca det samme og yter ca likt. Får håpe AMD retter opp i CF-problemene, som de sier de skal gjøre, innen jeg trenger et kort til. Første anmeldelse har kommet: http://www.tftcentral.co.uk/reviews/acer_xr341ck.htm Ser lovende ut! Komplett mener de kanskje får skjermen på lager i morgen, CDON mottar vel skjermen ca samtidig vil jeg tro, men vil tippe datoen til komplett er pølsevev tatt ut av løse luften og at det bare er å smøre seg med tålmodighet i 2-6 uker til. Endret 10. juli 2015 av KenSkog Lenke til kommentar
shaizemaria Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Klør i fingra, har sååå lyst til og bestille denne skjermen har har 980ti, håper g-sync kommer snart, ellers selger eg kortet mitt og kjøper en fury X selv samme som han over meg Lenke til kommentar
KenSkog Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2015 Ser Komplett har fått inn skjermen, pleier det å være mye forskjell på når butikkene får inn varer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå