Gå til innhold

Forhåndsbestille Acer PredatorXR341CK - prisutvikling?

KenSkog

Anbefalte innlegg

Er det noen generell trend på hvorvidt skjermer går opp eller ned i pris fra det er mulig å forhåndsbestille til, nokså kort tid - si ei uke, etter de er utgitt?

Ser skjermen ligger til 10k hos cdon og 11k hos komplett nå, vurderer å gå for en av de - men det er ganske surt om skjermen dropper et par tusen straks de kommer på lager.

Forhåndsbestille eller vente?

Endret av KenSkog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette samme skjermen som predator x34?

Ja, tror skjermen gikk under det navnet ei stund under utviklingen.

Hvordan er 4ms skjermer i spilling?

Har ikke hatt nok skjermer til å si stort om det, men sitter med formeningen om at det er mer enn godt nok om man ikke spiller de raskeste spillene kompetitivt.

Gleder meg stort til å få skjermen - mistenker det vil ta ei god stund. Innen den tid har forhåpentligvis hardwaren jeg har sett meg ut falt noe i pris. 

Endret av KenSkog
Lenke til kommentar

Sjekket nå. Det sto klart og tydelig G-sync når jeg la inn bestillingen. Nå står det freesync.

De kan vel ikke selge meg et produkt for så å sende meg et annet? Har ikke fått post, telefon eller e-post av dem hvor de opplyser om endringene. Er det noe særegent når det kommer til forhåndsbestilling, eller er CDON uryddige her? Kan de bare gjøre endringer og/eller heve kjøpet?

Tok tilfeldigvis, og utrolig nok, et skjermbilde etter å ha kjøpt skjermen - hvor det står g-sync.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror nok det er freesync utgaven jeg får, noe som er mer enn greit. Får gå for et Fury X istedenfor 980 Ti, noe som også er helt greit siden de koster ca det samme og yter ca likt. Får håpe AMD retter opp i CF-problemene, som de sier de skal gjøre, innen jeg trenger et kort til.

Første anmeldelse har kommet:

http://www.tftcentral.co.uk/reviews/acer_xr341ck.htm

Ser lovende ut!

Komplett mener de kanskje får skjermen på lager i morgen, CDON mottar vel skjermen ca samtidig vil jeg tro, men vil tippe datoen til komplett er pølsevev tatt ut av løse luften og at det bare er å smøre seg med tålmodighet i 2-6 uker til.

Endret av KenSkog
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...