Rolf Kristensen Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Felles måltid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Uansett fluetype, skarpt og flott bilde, behagelig grønn,dus bakgrunn. Forsøker å ta en del blomsterbilder selv. Denne type blomster med tynn stilt er jo nesten aldri i ro (selv i tilsynelatende stille vær) og vanskelig å helt skarpe synes jeg. Men du har ikke hatt noen problemer her ser det ut til. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Uansett fluetype, skarpt og flott bilde, behagelig grønn,dus bakgrunn. Forsøker å ta en del blomsterbilder selv. Denne type blomster med tynn stilt er jo nesten aldri i ro (selv i tilsynelatende stille vær) og vanskelig å helt skarpe synes jeg. Men du har ikke hatt noen problemer her ser det ut til. Vennlig hilsen Ragnar Mange takk for det Ragnar ! Macro er aldri lett, det er ørsmå marginer mellom skarpt og uskarpt. Jeg har tatt hundrevis av macrobilder som har gått rett i papirkurven. Akkurat på dette hadde jeg flaks og greide meg med to forsøk Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Veldig bra ... god skarphet og fine farger Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Ja, to må man være. Herlig skarphet og ditto lys gir gode farger (helt nydelig på vingene) og detaljer. Ikke falt for fristelsen å la stilken gå ut i kårnern en gang. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg