BoRsE Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kjøpt sånn GBadvanced SP til lillebrutters(er det noe forskjell fra den lille i aliminium som jeg har kjøpt, og den store plastikk greia? Hvem er best?) Hvilket spill er det beste på denne lille konsollen? Bra farger, grafikk, story, som ikke er så vanskelig og spille Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 super mario advance 2,3,4. De er helt topp. Du blir aldri for gammel for de heller. Ellers har du advance wars 1 og 2 Zelda Ikke minst Castlevania serien. De er utrolig bra. Sjekk ign.com for reviews og sjekk gjerne gjennom editors' choice. Bare kvalitetsspill. Lykke til Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Ok thx for hjelpen Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Lost vikings er et MÅ ha spill Lenke til kommentar
fanden5 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 ZELDA Du bare må ha det Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 advanced versionene går jeg ut ifra? er det skikkelig bra... jeg husker jeg spilte tony hawk 2 spillet på advanced! da klicka jeg 2d/3d grafikk og sheit! fett ass,, er det noen spill som har slik grafikk på den lille ****** skapet, så si ifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå