Gå til innhold

Ny pc, eventuelt oppgradere pc.

Anbefalte innlegg

Hei!
Vet ikke om dette er rett forum, men fant ikke noe annet sted som passer bedre.
Min stasjonære pc begynner å bli noe sliten, og jeg lurer på oppgraderingsmuligheter, eller om jeg bare må kjøpe helt ny pc. Jeg er særegent dårlig/uvitende når det gjelder hardware, så derfor kommer jeg hit!

Pc specs:

Processor Intel® Core i3 CPU 550 @ 3.20GHz Manufacturer Intel Speed 3.2 GHz Number of Cores 4 Video Card AMD Radeon HD 5700 Series Manufacturer ATI Chipset AMD Radeon HD 5700 Series Dedicated Memory 1.0 GB Total Memory 3.7 GB Memory 6.2 GB Operating System Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit Service Pack 1 Size 64 Bit Edition Home Premium

Er det noe poeng i å prøve å oppgradere denne pc'en? Jeg kjøpte den for ca 4 år siden, og den kostet ikke mer enn rundt 4000 da. Til tross for dette har den tjent meg bra, og kjører relativt nye spill forholdsvis greit på lave settings, men føler det er høy tid for oppgradering.

Om det er håpløst, har noen noen tips til kjøp av ny pc? Er student, og har ikke stort budskjett.
Har lett litt på Finn.no i bergensområdet, men er en smule skeptisk til kjøp av brukte pc'er.

Tusen takk på forhånd for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...