Kurt Lekanger Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Her er våre tips til deg som har skatte- eller feriepenger til overs.15 fantastiske dingser du kan bruke skattepengene på Lenke til kommentar
Populært innlegg Kjetil Lura Skrevet 24. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 24. juni 2015 Hæ? Hva med å heller fåreslå å betale ned på lån/spare/aksjefond. Jeg fikk 2300 og rett inn på lån. 10 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Det finnes ikke noen gode bluetooth stereo headset med ørebøyle bortsett fra de fra beats? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Beats er jo bortkastede penger. Samme som produkter fra Razer. Lenke til kommentar
C2D Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Det finnes ikke noen gode bluetooth stereo headset med ørebøyle bortsett fra de fra beats? B&O Sennheiser Parrot zik 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Det finnes ikke noen gode bluetooth stereo headset med ørebøyle bortsett fra de fra beats? B&OSennheiser Parrot zik Kan du anbefale noe mere konkret? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Beats er jo bortkastede penger. Samme som produkter fra Razer. Det er derfor jeg spør. Beats har et frynsete rykte, men jeg finner ikke andre som har bluetooth stereo headset med ørebøyle. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Beats er jo bortkastede penger. Samme som produkter fra Razer. Det er derfor jeg spør. Beats har et frynsete rykte, men jeg finner ikke andre som har bluetooth stereo headset med ørebøyle. http://www.cnet.com/products/plantronics-backbeat-fit/specs/# Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Beats er jo bortkastede penger. Samme som produkter fra Razer.Det er derfor jeg spør. Beats har et frynsete rykte, men jeg finner ikke andre som har bluetooth stereo headset med ørebøyle. http://www.cnet.com/products/plantronics-backbeat-fit/specs/# Takk. Nesten men liker ikke nakkebøyle Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Det finnes ikke noen gode bluetooth stereo headset med ørebøyle bortsett fra de fra beats?B&OSennheiser Parrot zik Kan du anbefale noe mere konkret? Parrot Zik er en konkret modell.Brukt den selv i 3år og er godt fornøyd . Masse tilpasnings muligheter av lydbilde. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Det finnes ikke noen gode bluetooth stereo headset med ørebøyle bortsett fra de fra beats?B&OSennheiser Parrot zik Kan du anbefale noe mere konkret?Parrot Zik er en konkret modell.Brukt den selv i 3år og er godt fornøyd . Masse tilpasnings muligheter av lydbilde. Jooo. Men ikke noe du går med 10_12 timer hver dag. Har med på skogsarbeid og i fjøs osv. Og er ikke ørebøyle 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Hæ? Hva med å heller fåreslå å betale ned på lån/spare/aksjefond. Jeg fikk 2300 og rett inn på lån. Vet ikke om du har lagt merke til det, men nå er du på www.TEK.no og ikke www.DNB.no... 9 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Jeg skal betale inn rundt 60 000kr. Har dere noe til meg også? 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Jeg skal betale inn rundt 60 000kr. Har dere noe til meg også? Må vel være 10k gruppa, iogmed at du har tjent 150 000 mer enn du trodde. AtW 6 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 .... Jooo. Men ikke noe du går med 10_12 timer hver dag. Har med på skogsarbeid og i fjøs osv. Og er ikke ørebøyle Hehe. Ser den. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Hæ? Hva med å heller fåreslå å betale ned på lån/spare/aksjefond. Jeg fikk 2300 og rett inn på lån. Vet ikke om du har lagt merke til det, men nå er du på www.TEK.no og ikke www.DNB.no... Hehe, er ikke poenget. De trenger ikke lage en artikkel som er kjøpe press? Jeg bruker sr bank og sparte 2300 på lån og 2000 på aksjefond. Hadde du sakt e24 så kunne jeg kjøpt den. Kjøpe press er ikke tek,no som skal gjøre, men siba, elkjøp osv. Dette er en info side om nyvinninger, ikke en salg side. Hvorfor tror du jeg ikke er medlem Endret 24. juni 2015 av Kjetil Lura 3 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Hva med en DJI Phantom 3? 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Hæ? Hva med å heller fåreslå å betale ned på lån/spare/aksjefond. Jeg fikk 2300 og rett inn på lån. Vet ikke om du har lagt merke til det, men nå er du på www.TEK.no og ikke www.DNB.no... Hehe, er ikke poenget. De trenger ikke lage en artikkel som er kjøpe press? Jeg bruker sr bank og sparte 2300 på lån og 2000 på aksjefond. Hadde du sakt e24 så kunne jeg kjøpt den. Kjøpe press er ikke tek,no som skal gjøre, men siba, elkjøp osv. Dette er en info side om nyvinninger, ikke en salg side. Hvorfor tror du jeg ikke er medlem Helt uenig, jeg liker slike artikler. Var flere produkter, spesielt ladeløsningene, som jeg aldri har hørt om før. "Hvorfor tror du jeg ikke er medlem" Fordi du ønsker å betale ned lånet ditt? Endret 24. juni 2015 av IceBlitz 3 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Nei fordi det ikke verd å være exstra medlem. Flått du gjør det, jeg sier bare at dette er slagpress. Det er elkjøp med flere sin jobb, ikke tek.no Da leser du for lite tekniske sider. Men nok om det. 3 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Tror ikke nokia-en koster 500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg