Rustymagus Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Ber PC-brukerne om å sette grafikkinnstillingene til laveste nivå.Arkham Knight-utvikleren svarer på kritikken Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 dette er ganske latterlig. Jeg er glad jeg fikk spillet gratis og har masse annet å spille. Det tar vel et halvt års tid før jeg kommer til dette, og da bør de vel ha fikset det grøvste. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg NTee Skrevet 24. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 24. juni 2015 Alt for lenge har diverse spillutviklere prøvd å rundlure PC spillere med uferdige spill. Håper dette biter Rocksteady så inni stumpen at det svir. Måtte slikt slurv bli slutt på og stå som en advarsel til andre spillutviklere som prøver seg på noe lignende. Ubisoft, EA, Gearbox.. I am looking at you. 10 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Arkham Knight-utvikleren svarer på kritikken Ber PC-brukerne om å sette grafikkinnstillingene til laveste nivå. Det var virkelig et godt svar... Ingen PC brukere skjønner vel at det hjelper på fps å sette ned grafikken... 4 Lenke til kommentar
Johari Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Kjører alt på max i 2560x1400 oppløsning og det er silkesmooth, Ligger på ca 75FPS stabiltt i spillet. Endret 24. juni 2015 av thoojs 1 Lenke til kommentar
Clown Zombie Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Synd at mange opplevde dette. Jeg må være en av de heldige da alt fungerte knirkefritt med alt på max. Lenke til kommentar
Populært innlegg Makiavelli Skrevet 24. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 24. juni 2015 Kjører alt på max i 2560x1400 oppløsning og det er silkesmooth, Ligger på ca 75FPS stabiltt i spillet. Ikke alle som har råd til "Core i7 Extreme Edition 5960X 4.0Ghz- 32Gb Kingston HyperX Predator 3Ghz - 2 x GTX Titan SLI". Man skal ikke trenge en monster pc for at spille skal kjøre brukbart. "Skru ned alt til low" er en hån mot de som kjøpte spillet, og en latterlig løsning på et elendig optimalisert spill. Håper folk har lært at man ikke skal forhåndbestille PC-spill lenger, da det eneste vi får er elendige porter som bruker 1/2 år på å bli patchet brukbare. 16 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Hehe dette spillet burde de hatt noen måneder til på å utvikle Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Glad jeg spiller på PS4, går som smurt og ingen bugs! 1 Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Nå lurer jeg på hvor mange av de som sier at "grafikk betyr ingenting og gameplay er alt" som kommer til å spille gjennom spillet på laveste nivå :-P 1 Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Det er nok Jokeren som står bak alt. 4 Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Kjører alt på max i 2560x1400 oppløsning og det er silkesmooth, Ligger på ca 75FPS stabiltt i spillet. hva slags hardware har du? Lenke til kommentar
Johari Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Kjører alt på max i 2560x1400 oppløsning og det er silkesmooth, Ligger på ca 75FPS stabiltt i spillet. Ikke alle som har råd til "Core i7 Extreme Edition 5960X 4.0Ghz- 32Gb Kingston HyperX Predator 3Ghz - 2 x GTX Titan SLI". Man skal ikke trenge en monster pc for at spille skal kjøre brukbart. "Skru ned alt til low" er en hån mot de som kjøpte spillet, og en latterlig løsning på et elendig optimalisert spill. Håper folk har lært at man ikke skal forhåndbestille PC-spill lenger, da det eneste vi får er elendige porter som bruker 1/2 år på å bli patchet brukbare. Vet ikke helt hva det er som er problemet. Meget mulig at det er for lite QA testing på forsjellig typer hardware kombinasjoner. Leser om mange som ikke har "monster pc" som kjører spillet fint. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Eyecandy er ikkje viktig, men 1080/60 er viktig da eg annser det for eit minstekrav for dagens spill. Mulig dette er måten å fase ut win7/8/8,1 viss alt virker silkysmooth med win10... 1 Lenke til kommentar
Derek Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Jeg har ikke opplevd noen av overnevte problemer med spillet. jeg har låst opp 30fps låsen, men opplever ikke noe "stuttering". Er jeg en av de heldige eller er jeg blind? Det eneste jeg legger veldig godt merke til er at teksturene i spillet er stygge som fanden sjøl! Spesielt hvis man begynner å studere grafikken nærmere. Tekstur innstillingen i spillet går bare opp til "normal". Dette er ikke "normalt" å ha teksturinnstillingene bare to valgmuligheter! Altså, "low" og "normal". Lenke til kommentar
p2vollan Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Får forholdsvis jevn fps på 30 - 45 på 3440x1440, alt maks uten om Gameworks smoke effekten. Men har en tendens til å droppe litt i ny og ned, spesielt når jeg kjører batmobilen. Dette på en 4790k, 32gb ram(for andre ting enn bare gaming) og GTX970, innstallert på en 2x SSD raid 0 partisjon. Har vel og merke skrudd av et par av de blur effektene i settings fila, det hjalp litt plus at jeg er ikke spesielt glad i for mye motionblur. Vært bortskjemt med langt høyere fps i de siste åra, men synes det er en helt grei spillopplevelse likevel Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Glad jeg spiller på PS4, går som smurt og ingen bugs! Joa, med "alt på low", 720 p og låst til 30 fps ja AtW 9 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Sitat Rocksteady: "We're aware that some users are reporting performance issues with the PC version of Batman: Arkham Knight. This is something that Rocksteady takes very seriously. We are working closely with our external PC development partner to make sure these issues get resolved as quickly as possible." Ja, det er helt åpenbart at de tar PC-versjonen svært seriøst.... AtW 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Glad jeg spiller på PS4, går som smurt og ingen bugs! Joa, med "alt på low", 720 p og låst til 30 fps ja AtW PS4 er 1080p http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-batman-arkham-knight-on-ps4-is-a-technical-tour-de-force Lenke til kommentar
Populært innlegg ATWindsor Skrevet 24. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 24. juni 2015 Glad jeg spiller på PS4, går som smurt og ingen bugs! Joa, med "alt på low", 720 p og låst til 30 fps ja AtW PS4 er 1080p http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-batman-arkham-knight-on-ps4-is-a-technical-tour-de-force Ok, beklager, "alt på low", 1080p og 30fps AtW 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå