pesenツ Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Hei, jeg har et problem med at når jeg f.eks spiller CS:GO og har spillet åpent på den ene skjermen og internett på den andre, så når jeg trykker på den andre skjermen så lukkes spillet. er dette normalt? eller er det noe jeg kan gjøre for at det ikke skal skje Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Det er normalt. Prøv å sette spillet i windowed mode fullscreen om dette går. Endret 24. juni 2015 av winmedi Lenke til kommentar
pesenツ Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Hei, jeg har et problem med at når jeg f.eks spiller CS:GO og har spillet åpent på den ene skjermen og internett på den andre, så når jeg trykker på den andre skjermen så lukkes spillet. er dette normalt? eller er det noe jeg kan gjøre for at det ikke skal skje Jeg bruker windows 8.1 btw Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Som sagt kan du sette spillet i window mode, men du mister litt performance i spillet da. ALT+SHIFT+ENTER er snarvei for å kjapt switche mellom fullscreen og window mode. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Prøv Windowed mode. Endret 24. juni 2015 av xClaymanx Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Det aller beste for deg vil nok være "windowed fullscreen" eller "borderless" mode Lenke til kommentar
pesenツ Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 k Det aller beste for deg vil nok være "windowed fullscreen" eller "borderless" mode ok, men det skjer selv om Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Da er det noe annet på gang, prøv å reinstaller skjermdriverne, og muligens spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå