Hkj Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Nå har jeg nettopp fått inn skattepengene og har bestemt meg får å oppgradere min 4 år gamle spille pc. jeg har virkelig falt ut når det kommer til alle forskjellige delene og hva man skal gå får over årene, så trenger litt hjelp til hva jeg skal se etter. Budsjettet mitt er på 11-12 tusen for selve pcen og en 120 hz skjerm som jeg kan kjøpe med, som ikke trenger å bli inkludert i denne prisen. Jeg har sett at flere har skrevet at i5 er så og si like bra som i7 når det kommer til gaming, stemmer dette? Takker for alle som kan komme med innspill. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Du vet vel i5 4690k eller i7-5820K er de mest populære prosessorene i dag. Nå som DDR4 faller i pris er det bedre invistering GTX 970 er fremdeles det skjemkortet som er best kjøp, skal du ha bedre bør du vente til sommeren\høsten. GTA 5 klarer å belaste 8 kjerner, men hypertreading hjelper som regel minimalt til en veldig stiv pris. så hadde heller gått for 6 kjerner cpu eller mere istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå