BoRsE Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Grafikken! er! vil! ??? Så alle gameplay videoene på siden til NFS, men var det PS2? eller var det XbOX? I så fall Tror jeg aldri har sett så vill grafikk på PS2 før! Lys effektene, og de våte veiene! SICK! SSX3 og NFS:U under jule treet! JA TAKK! (PS: KJØP TRUE CRIME OG SPILL MASSE KONGE!) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Trur dette spillet blir fett jah.. Men er nok Xbox man skal ha det på =) Lenke til kommentar
Gamer1963 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 *grin* Lastet ned pc demoen og ja dette er bare helt sykt når det gjelder grafikk. Den er så bra og utrolig rask, faktisk så rask at flatskjermen min har trøbbel. Dette er et må ha spill når det kommer. Tror jeg kjøper det til XBoxen ellers må jeg kjøpe meg en pc skjerm til. *grin* Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Hvor lasta du ned PC demoen? Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 NFS Underground er et spill jeg har ventet på sykt lenge!!! Gleder meg som en liten unge... det ser drit kult ut.. tenk det på Xbox Live a!?! FETT... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) NFS Underground er et spill jeg har ventet på sykt lenge!!! Gleder meg som en liten unge... det ser drit kult ut.. tenk det på Xbox Live a!?! FETT... Det har kun onlinestøtte for PS2 og PC, så det blir nok ingen Live. Endret 11. november 2003 av Aasgaard Lenke til kommentar
Gamer1963 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvor lasta du ned PC demoen? Den kan du laste ned her : http://www.eagames.com/official/nfs/underg...mo&skin=default Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ingen ting som holder mål utenom PC til slike spill,deeeeet er grafikk det. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Der må jeg si meg enig -Pondus-!!!PC er best!!!PC ruler!!! Gleder meg så sinnsykt til NFS: U jeg også!!!Da skal rattet mitt få gjennomgå Mvh Tomzern :nice: Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 ehh instalerte demoen... men den bare lukket seg igjen...?=???=== jeg starter exe filen, det blir full screen black skjerm og så popper spillet ut igjen før jeg får sett noe bilde Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 For det første PC ruler ikke på slike spill (da mener jeg bilspill), det er PS2 klart best på! For det andre så har jeg spilt spillet på Valhall Experience i Oslo sist lørdag og grafikken er desverre ikke så bra som det er på de filmene som vasser ute på nettet. Men et bra spill er det uten tvil. Jeg har spilt fullversjonspillet og det er veldig fett. Tror nok at jeg skal kjøpe det ja! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 borse du må gå på kontrollpanel så Regionale innstillinger så velger du språk til English (Australian) så kan du spille det uten at screenen er black. Hjalp dette? Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 ok thx, prøver nå, thx for svar angående ps2 grafikken også Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 borse du må gå på kontrollpanel så Regionale innstillinger så velger du språk til English (Australian) så kan du spille det uten at screenen er black. Hjalp dette? Hey merlin funka takk Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Tror det blir utrolig knall, men dumt at de utelater replay i dette Need for Speed spillet også, det vil nok sette en unødvendig demper på salget ja. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 og hva skal man med replay egentlig?? tøft å se i 1 sek... men hvem ****** har noen gang sett en hel replay? Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Fåkke demoen til og funke. Lasta ned fra ea.com Men skal man ha NFSU så skal det være på PS2. Sjøl om jeg er pc fan... Har faktisk sett mange hele replays... Endret 14. november 2003 av Leffy Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Skjønner meg ikke på folk som mener bilspill gjør seg bedre på konsoll. Jeg klarer rett og slett ikke finne _en_ eneste fordel. Større skjerm, javel, men hva hjelper det med laber oppløsning? Folk som liker bilspill spiller gjerne ikke med tastatur, og det finnes like gode gamepads, og bedre ratt til PC. Jaja, hver sin smak. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hehe... Det blir nok ganske fett å spille det på PS2 med en 40 tommers trinitron i stua, eller hva? Grafikken er nok bedre på pc men kun hvis du har et radeon 9500 eller høyere vil jeg tro Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Skjønner meg ikke på folk som mener bilspill gjør seg bedre på konsoll. Jeg klarer rett og slett ikke finne _en_ eneste fordel. Større skjerm, javel, men hva hjelper det med laber oppløsning? Folk som liker bilspill spiller gjerne ikke med tastatur, og det finnes like gode gamepads, og bedre ratt til PC. Jaja, hver sin smak. Næmmen ****** da mann! Har du aldri tatt og handla inn masse digg mat og drikke en fredagskveld, kommet hjem, laga maten, satt deg ned i stua foran 32" Widescreen med full surround i herlig StressLess stol og spilt noe skikkelig heftig på konsollen???? Synes ikke PC kan måle seg med konsoll når det kommer til bilspill, eventuelt også sportspill. Faktisk også adventure spill Spilte NFSU demoen på pcen, men for meg er dette rett og slett for tamt. Spillet er fett, men tanken av Skyline på min 32" med Controller S og full Dolby Digital gir meg litt ereksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå