Gå til innhold

Need For Speed: Underground (PS2)

BoRsE

Anbefalte innlegg

Grafikken! er! vil! ???

Så alle gameplay videoene på siden til NFS, men var det PS2? eller var det XbOX?

I så fall Tror jeg aldri har sett så vill grafikk på PS2 før! Lys effektene, og de våte veiene! SICK!

SSX3 og NFS:U under jule treet! JA TAKK!

(PS: KJØP TRUE CRIME OG SPILL MASSE :p KONGE!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*grin* Lastet ned pc demoen og ja dette er bare helt sykt når det gjelder grafikk. Den er så bra og utrolig rask, faktisk så rask at flatskjermen min har trøbbel. Dette er et må ha spill når det kommer. Tror jeg kjøper det til XBoxen ellers må jeg kjøpe meg en pc skjerm til. *grin*

Lenke til kommentar

For det første PC ruler ikke på slike spill (da mener jeg bilspill), det er PS2 klart best på! For det andre så har jeg spilt spillet på Valhall Experience i Oslo sist lørdag og grafikken er desverre ikke så bra som det er på de filmene som vasser ute på nettet. Men et bra spill er det uten tvil. Jeg har spilt fullversjonspillet og det er veldig fett. Tror nok at jeg skal kjøpe det ja!

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på folk som mener bilspill gjør seg bedre på konsoll. Jeg klarer rett og slett ikke finne _en_ eneste fordel. Større skjerm, javel, men hva hjelper det med laber oppløsning? Folk som liker bilspill spiller gjerne ikke med tastatur, og det finnes like gode gamepads, og bedre ratt til PC. Jaja, hver sin smak. ;)

Lenke til kommentar
Skjønner meg ikke på folk som mener bilspill gjør seg bedre på konsoll. Jeg klarer rett og slett ikke finne _en_ eneste fordel. Større skjerm, javel, men hva hjelper det med laber oppløsning? Folk som liker bilspill spiller gjerne ikke med tastatur, og det finnes like gode gamepads, og bedre ratt til PC. Jaja, hver sin smak.

Næmmen ****** da mann!

Har du aldri tatt og handla inn masse digg mat og drikke en fredagskveld, kommet hjem, laga maten, satt deg ned i stua foran 32" Widescreen med full surround i herlig StressLess stol og spilt noe skikkelig heftig på konsollen????

Synes ikke PC kan måle seg med konsoll når det kommer til bilspill, eventuelt også sportspill. Faktisk også adventure spill :)

Spilte NFSU demoen på pcen, men for meg er dette rett og slett for tamt. Spillet er fett, men tanken av Skyline på min 32" med Controller S og full Dolby Digital gir meg litt ereksjon ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...