HSP Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Istanbul 2013 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Lav ettermiddagssol får en til å tro at det står minst tre personer der. Skyggevirkningen blir med dette en viktig del av synsinntrykk/opplevelse. Et godt situasjonsbilde der vi også får med litt av bygningsstrukturen, derfor mye" luft" over personene. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 veldig bra utnyttelse av skygge effekten ja. Færste øyekast så var jeg som Ragnar også er inne på helt sikker på at det var 3 personer der. Det var vel det som skapte bilde spenninga for min del 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Typisk HSP-stil over bildet. Likte skyggene, fargene og den flotte komposisjon! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Lav ettermiddagssol får en til å tro at det står minst tre personer der. Skyggevirkningen blir med dette en viktig del av synsinntrykk/opplevelse. Et godt situasjonsbilde der vi også får med litt av bygningsstrukturen, derfor mye" luft" over personene. Vennlig hilsen Ragnar veldig bra utnyttelse av skygge effekten ja. Færste øyekast så var jeg som Ragnar også er inne på helt sikker på at det var 3 personer der. Det var vel det som skapte bilde spenninga for min del Typisk HSP-stil over bildet. Likte skyggene, fargene og den flotte komposisjon! Mvh Fredrik Tusen takk alle tre. Det var nok historien som utspiller seg i skyggene som gjorde at jeg tok dette bildet. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Her tror jeg faktisk du kunne kutta rett på oversiden av vinduet for det som foregår i bildet skjer jo nede på gateplan der lys og skygger gjør halve jobben for deg. Roar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Her tror jeg faktisk du kunne kutta rett på oversiden av vinduet for det som foregår i bildet skjer jo nede på gateplan der lys og skygger gjør halve jobben for deg. Roar Ja det er jeg enig i, kanskje et kvadratformat hadde funker her. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg