Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Sommernatt i Bergen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 velger meg helt klart v1 her. Her kommer himmelen flott frem og du viser også samtidig at det er sent . kan vel helt klart kalle det brytningstimen Bergen er en spennende by og med masse flotte motiver å ta av der. Nå er det jo også en del som spår at Bergen kommer til å bli nr 2 når det gjelder verdens rikeste byer og det kan skje allerede om ett ti år. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 velger meg helt klart v1 her. Her kommer himmelen flott frem og du viser også samtidig at det er sent . kan vel helt klart kalle det brytningstimen Bergen er en spennende by og med masse flotte motiver å ta av der. Nå er det jo også en del som spår at Bergen kommer til å bli nr 2 når det gjelder verdens rikeste byer og det kan skje allerede om ett ti år. Flott by ja, men helt klart et helvete å kjøre bil i! Hyggelig når du stikker innom med en kommentar Knut! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 velger meg helt klart v1 her. Her kommer himmelen flott frem og du viser også samtidig at det er sent . kan vel helt klart kalle det brytningstimen Bergen er en spennende by og med masse flotte motiver å ta av der. Nå er det jo også en del som spår at Bergen kommer til å bli nr 2 når det gjelder verdens rikeste byer og det kan skje allerede om ett ti år. Flott by ja, men helt klart et helvete å kjøre bil i! Hyggelig når du stikker innom med en kommentar Knut! hyggelig at du setter pris på det Er jo ikke så mye fototeknisk kommentarer enda men det får komme etterhvert. Kan jo også være koselig at folk viser at de faktisk ser på bildene og gjerne vil si litt om det tenker jeg da Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 velger meg helt klart v1 her. Her kommer himmelen flott frem og du viser også samtidig at det er sent . kan vel helt klart kalle det brytningstimen Bergen er en spennende by og med masse flotte motiver å ta av der. Nå er det jo også en del som spår at Bergen kommer til å bli nr 2 når det gjelder verdens rikeste byer og det kan skje allerede om ett ti år. Flott by ja, men helt klart et helvete å kjøre bil i! Hyggelig når du stikker innom med en kommentar Knut! hyggelig at du setter pris på det Er jo ikke så mye fototeknisk kommentarer enda men det får komme etterhvert. Kan jo også være koselig at folk viser at de faktisk ser på bildene og gjerne vil si litt om det tenker jeg da Det har du helt rett i, flere skulle gjort som deg! (og meg...jeg har ikke så mye teknisk å bidra med jeg heller.. ) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Veldig fin detalj at med gjenskinnet i bilene. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Veldig fin detalj at med gjenskinnet i bilene. Henning Ja, det gjorde seg det! Takk for hyggelig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 "Vi skal ikkje sova bort sumarnatta, ho er for ljos til det" heter det i en vakker vise, og det er vel det du ser ut til å praktisere for tiden ? Vakkert senkveldsbilde. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Strålende bilde V1, Helene! Liker! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 "Vi skal ikkje sova bort sumarnatta, ho er for ljos til det" heter det i en vakker vise, og det er vel det du ser ut til å praktisere for tiden ? Vakkert senkveldsbilde. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar! Nei, ble ikke overvettes mye søvn i helga. Kjørte oppover fra Bergen til Ålesund kveld/natt, det var vakkert, lyst og med flotte farger og blikkstille vatn! Synd vi ikke kunne stoppe for hver hundre meter og fotografere... Prøvde å ta bilde ut gjennom vinduet, men det ble ikke bra. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Strålende bilde V1, Helene! Liker! Mvh Fredrik Tusen takk Fredrik! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Jasså, dama i mørket er påan igjen. Dette til tross ser jeg linjer ut i nedre høyre hjørne når jeg legger på litt mørkere bakgrunn på V1. Ellers sitter kompen som et skudd. V2 ville jeg rettet opp i kantene og definitivt lyst opp litt. Men så er det denna smaken og baken som alltid skal blande seg borti da. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Jasså, dama i mørket er påan igjen. Dette til tross ser jeg linjer ut i nedre høyre hjørne når jeg legger på litt mørkere bakgrunn på V1. Ellers sitter kompen som et skudd. V2 ville jeg rettet opp i kantene og definitivt lyst opp litt. Men så er det denna smaken og baken som alltid skal blande seg borti da. Roar Du må ikke legge på mørk bakgrunn da Roar! Jeg lurte på om nattsynet ditt var såpass at det oppdaget denne linjen. jaggu var det det... Jeg gjorde som du sa med v2 og skulle legge ut en v3, men det ble bare tull, la ut samme bildet som v2...uggh! Ikke mulig å prøve på nytt da. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg