NexteR Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 sitter med et hvit Avantech miditower her...som ser litt kjedelig ut så jeg hadde tenkt å lakkere det svart og eventuelt sette inn et vindu(et slikt med vann inni) noe som vet hvordan jeg gjør det oh hvor jeg får tak i slike deler ...? mvh NexteR Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 sitter med et hvit Avantech miditower her...som ser litt kjedelig ut så jeg hadde tenkt å lakkere det svart og eventuelt sette inn et vindu(et slikt med vann inni) noe som vet hvordan jeg gjør det oh hvor jeg får tak i slike deler ...? mvh NexteR Digital Impuls har vann-vinduer. www.digitalimpuls.no men hvis du skal lakkere, så må du teipe igjen alle sprekker, ta med kabinettet ut, kjøp bil-lakk på spray, på biltema har de mange fine farger : . Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 jeg driver å lakker nå, og har fått litt problemer... hovedsakelig, tror jeg, fordi jeg ikke orker å vente til det forige strøket er helt tørt med å herje med pussing og lakking igjen. Så tips: la hvert strøk tørke HELT før du gjør noe mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå