proffen20 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Maksvolumet er som sagt veldig dårlig. Har lasta ned logitech gaming software, alt på 100, fortsatt føles det som jeg hører på 50.... Lydkvaliteten i seg selv er bra, er bare at det er alt for lav maksvolum. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Tror jeg har det samme, men kan ikke huske at det er 7.1 på mitt? Har ikke noe problem med lavt volum. Er det sånn på andre headsett på den pcen også? Lenke til kommentar
proffen20 Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Tror jeg har det samme, men kan ikke huske at det er 7.1 på mitt? Har ikke noe problem med lavt volum. Er det sånn på andre headsett på den pcen også? G430 har virtuelt surround. Er ikke volumproblemer på andre headset. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Kobler du til med minjack eller med USB? Lenke til kommentar
proffen20 Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Kobler du til med minjack eller med USB? Kobler til med USB Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Nå er nok det USB lydkortet som følger med headsettet ikke akkurat high-end, hvordan er det når du kobler til via minijack da? Lenke til kommentar
proffen20 Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Nå er nok det USB lydkortet som følger med headsettet ikke akkurat high-end, hvordan er det når du kobler til via minijack da? Er bare lavt volum når jeg bruker USB lydkortet. Testa det netopp, og da har det like høy lyd som mine beats headset. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Sikker på at volumet i windows er skrudd opp på usb-lydkortet? Sjekk mixer-settings. Endret 24. juni 2015 av TGB Lenke til kommentar
proffen20 Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Sikker på at volumet i windows er skrudd opp på usb-lydkortet? Sjekk mixer-settings. Har som sagt sjekka alt det som kan sjekkes. Tror bare logitech har et elendig USB-lydkort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå