Roar Kneppen Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 ..... og bakom troner Enerhaugen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 God morgen! Ja så synd når gammel trehusbebyggelse blir rasert. Jeg jobber jo litt med slikt og er glad i sånt. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 herlig fargerikt bilde og kontrastenes by Ja hadde man enda tatt vare på noe av det gamle flotte trehusbebyggelsen og ikke bare satt opp nye betongklosser. Det hadde blitt mye mer koselig by men så er det vel også behov for boplasser som de har brukt som argument til å rasere endel. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Jeg bor rett opp gata til venstre der, fineste delen av Oslo! Flere og flere slike gavlvegger blir pyntet i området og er et løft for bydelen synes jeg. Og bilde - stilig å få med kartet over byen og mye karakteristisk Oslo-arkitektur i et og samme bilde. Det er vel faktisk noen gamle trehus som står igjen rett til venstre for dette som nå har blitt en del av kjøpesenteret. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Flott å lese din tekst til dette bidraget. Bevaringsverdige bygninger og miljø blir erstattet av stål og betong. Bildet: Nydelig utsnitt, som viser gammelt og nytt, og den fargerike "layouten" gjør bildet meget severdig. (Fargene er sikkert der i utgangspunktet, men du har kledelig forsterket disse regner jeg med) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Suverent bilde m/interessant opplysende txt! Litt sånn tegneserieaktig over bilde. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Kjempestilig ! Dette likte jeg godt. Av en eller annen grunn så tenkte jeg Pushwagener, med en gang jeg så det ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg