Roar Kneppen Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Ble en artig serie. Vidvinkel har jeg aldri prøvd på slikt, men har en aldri så liten serie med fragmenter av en hest. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Hahaha! Kanonmorsomt! Flotte bilder alle tre, V3 var vakkert, de to andre mer på den morsomme siden. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 herlig å kunne leke seg med foto også. syns det ble en severdig serie jeg Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Takker Syns selv v2 ble morsomst Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Dagens bilde: En av de mange foto-reglene som stadig blir presisert i diverse bøker og kurs er at man ikke skal bruke vidvinkel til portrett. Men noen ganger er det lov å bryte reglene og prøve på noe nytt. Her har bruk av vidvinkel resultert i et artig og annerledes portrett av en hest. Det er gjerne ikke den vakreste og naturtro avbildningen av hesten, men det er absolutt kreativt og severdig Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Hyggelig å bli valgt ut til dagens bilde. Gratulerer! Som du ser har jeg ikke kommentert bildet ditt tidligere. Var litt usikker hva jeg skulle mene om det. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Takk takk En kan hvertflall få lov å mene det en vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg