Koppis Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Hei, Jeg har hatt et plagsomt problem med mail-softwaren Thunderbird over lengre tid nå. Det som skjer er at mail jeg sletter, eller eldre mail i innboksen, kommer inn igjen på nytt i innboksen som en "ny" og ulest mail. Dette fører til duplikasjoner av de samme mailene, og er utrolig irriterende. Noen som vet hva som kan være årsaken til dette, og hvordan jeg kan fikse det? På forhånd takk! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Er du i stand til å sende mail direkte via TB? Ellers skal det være en innstilling som gjør at meldinga slettes fra serveren etter at den er lastet ned. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Tipper at du har POP + at du lar en kopi være igjen på server. I så fall, bytt til IMAP. Det er ingen grunner i dag til å bruke POP, siden Thunderbird laster ned til offline bruk også med IMAP. POP var også nyttig da man hadde veldig lite plass på mailboksen (type 3 MB Hotmail), noe som ikke burde være et problem i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå