tommy_sn Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Hei Skulle hjelpe noen bekjente med å oppdatere pcn - med Windows 8.1 Det viser seg at den ikke er oppdatert siden september 2014, og har 125 oppdateringer på vent. Det tar ca 5 min fra Windows update starter til det vises antall oppdateringer, men Windows update slutter å respondere når jeg trykker oppdater. Har også prøve å kun velge en oppdatering, men det samme skjer. Noen tips til hvordan jeg kan få i gang oppdateringen? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Hadde samme problemet engang (dessverre) Tror jeg endte opp med å installere windows 8 på nytt :/ Er helt sikkert en lettere måte, men det innbilder jeg meg iaf at jeg gjorde. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Vil helst unngå dette da det ikke er min pc. Orker ikke sette opp alt på nytt osv.. Så hyggelig om noen kan komme opp med en enklere løsning. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Restart maskinen og prøv på nytt. Sjekk også at dato og tid er riktig. Og at Windows er aktivert/validert. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Jeg har hatt et lignende problem på Windows 7. Det jeg gjorde var å ikke installere alle oppdateringene samtidig. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Det tar ca 5 min fra Windows update starter til det vises antall oppdateringer, men Windows update slutter å respondere når jeg trykker oppdater. Har også prøve å kun velge en oppdatering, men det samme skjer. Hvor lenge har du latt PC'en stå etter at du har klikket på Oppdater? Kanskje den bare trenger litt (eller mye) lengre tid på å finne ut av ting? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Klikk oppdater, vent til neste dag (eventuelt mange mange timer), så er dem installert tenker jeg. Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Hei. Jeg er ikke kjent med Modern Ui, så jeg husker ikke helt hvordan man avslutter den med Modern Ui, men hva skjer om du prøver å avslutte maskina? Det hender seg at den da vil installere de oppdateringene som er tilgjennelig. Det gjør det vel på iallefall Windows 7, hvis det er noe tilgjennelig og du ikke har kjørt Windows Update selv. Hvis ikke må du prøve å kjøre Windows Update og installere f. eks en og en oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå