Patrokolos Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hvor er det han er? Mistenker den tredje offiseren for å være offer for den samme buggen jeg så en av MG42-soldatene, også var offer for. Soldaten var usynlig. Jeg kunne se MG'n skyte, og bevege på seg. Men det var ingen som stod der. Begge de 2 første offiserene stod jo på samme plass, så da er det normalt, at man må slite litt, for å finne den siste. Men så er det ganske begrenset området man kan se fra vinduet, og man kan jo ikke gå ned, for så å bevege seg forbi tanksen, bak tyskerene sin barrikade. Da kommer det alltid en "helt tilfeldig" bombe. Tenkte kanskje offiseren stod i døråpningen, til det store huset i midten der, som alle soldatene spawner fra, men såg ingenting, da jeg bevegde meg ut til midten av den røde plassen. Noen som kan avsløre hvor denne offiseren befinner seg ? NB: Ja, jeg er klar over at det er flaut å spørre om hjelp i et så linært spill, men må man, så må man. Lenke til kommentar
The Voice Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår deg riktig, men når jeg spilte den levelen i går funket det helt fint. Mener du der hvor man står å sniper ned på tyskerne fra øverste etasje? I så fall skal det være tyske offiserer like i innenfor det store bygget du ser rett bak de tyske linjene. De veiver andre tyskere frem, du ser det hvis du zoomer inn med scope. Hvis ikke de står der, kan det hende at de står nederst i høyre hjørnet. Husker at jeg tok en der... Opplevde ikke noe feil med mg42- soldatene. Lykke til! Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Jau, de 2 første offiserene, stod nede til høgre, når du står i vinduet. Så du mener den siste offiseren står innafor søylene, ved inngangen, til det store bygget bak barrikaden deres? Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 du bør ta den offiseren mellom søylene først for ellers gjømmer han seg bak den ene søylen og du får ikke tatt han.. Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Ja, det var det jeg fant ut. Tok de 2 nede til høgre først, første gangen, så da ble han ved søylene usynlig/forsvant. Goat bless autosave. Lenke til kommentar
Arm Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jeg så alle helt fint Lenke til kommentar
darker Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hadde heller ingen problemer der... (utover at de blender veldig i bakgrunnen så tok 5 min før jeg skjønte hvor de var).. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hadde ingen problemer å ta ut de offiserene, to stykker ved siden av hver av de søylene og 2 nede i den grøften rett nedenfor. Lett å se de siden de står og vifter med den ene armen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå