AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 hei, kunderservice tar lang tid på å svare så jeg poster her. jeg reiser en del og bestiller en del ting på nett og da pleier dem som regel å spør om legitimasjon med bilde og fødselsdato, men jeg har bare dette kortet her og ender med at jeg må ta med meg pass. https://www.sparebank1.no//ShowProperty?cId=1268432031135&cType=Imagefile_C Koster det noe å bestille et nytt kort med bilde og dato via nettbank sånn at jeg slipper og ta med meg pass? ( Er 17 år ) Anonymous poster hash: c8157...46e Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Hvis du skal ha kort med bilde for første gang, mener jeg at du må innom et bankkontor for å fikse dette. Og når du også er under 18 år, så er det ganske omfattende å bestille med godkjenning av foresatte. Lenke til kommentar
Jogga123 Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Hvis du skal ha kort med bilde for første gang, mener jeg at du må innom et bankkontor for å fikse dette. Og når du også er under 18 år, så er det ganske omfattende å bestille med godkjenning av foresatte. jeg hadde et ungdomskort før med bilde og fødselsdato, men det var ikke et kort som man kunne bruke til netthandel også fikk jeg brev i posten der det sto at nå var det mulighet for meg å bestille et ungdomskort med netthandel, så jeg bestillte sammen med foreldrene mine det og klippet det gamle, vet ikke om det har noe å si. kan godt vær at jeg og foreldrene mine må ta en tur innom banken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå