Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan spørre henne? Er hun interessert?

Anbefalte innlegg

Har kjent en jente i over 9mnd nå, vi er ganske mye sammen på fritiden, og i samtalene går hjerter og "ILU" omigjen.

Jeg tror jenta er interessert, hun viser det på måten hun snakker med meg på, det er jeg og. Er det en bra måte å spørre henne om å bli sammen evt. andre ideer hvordan gjøre det klart for henne at jeg har følelser for henne? 

Anonymous poster hash: f88d3...c63
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En klassikker er vel å gi henne en stor bunke med røde roser ;) Eller så kan du jo bare spørre henne om hun vil være mer enn venner, jeg kan love deg at det ikke er farlig, så lenge hun ikke biter deg selvfølgelig.

Dårlig idé, sånt fungerer stort sett bare i filmer.

Man tar det litt gradvis. Flørter, bruker litt berøring. Og ved positiv respons kan man eskalere dette.

Lenke til kommentar

9 måneder? Din treiging. Ikke gjør som Dante foreslår. Vær så snill, ikke si 'jeg har følelser for deg'.

1. Be henne ut på en date - ikke over SMS eller FB, men i virkeligheten.

2. Gjør det tydelig at det faktisk er et stevnemøte

3. Sørg for at du er mer fysisk enn før (berør skulderen, armen, hånden, midjen)

4. Følg henne hjem, spør henne "skal jeg bli med inn?"

5. ???

6. Gå hjem dagen derpå (forhåpentligvis)

Hvis hun sier nei, kutt all kontakt. Ikke bli en 'orbiter'.

• Liker 1
Lenke til kommentar

viktig å være tydelig på at man ikke er interessert i noe vennskap, den såkalte "vennefella" er noe kun gutter som ikke tør vise sine intensjoner havner i, det er aldri jenta sin feil at gutten havner i vennefella...

vær tydelig, flørtete, be henne på date, dere to alene, i en sofa, med lyset av, og en film på tvn.... spør om hun ikke vil ligge i skje, eller sitte inntil deg, hold rundt henne.... stryk på henne... make your move... 

er hun interessert er hun med, er hun ikke interessert innse det og søk andre plasser.... tenker du "meeen, kanskje hun var litt interessert likevel jeg bare skremte henne litt?" tro meg, er hun interessert og du kutter kontakten etter en slik seanse så kommer hun løpende etter rimelig raskt! så ikke bekymre deg for det.... 9 måneder er veldig lang tid. 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Hvis dere allerede er på "hjerter og ILU" stadiet så er dere allerede forbi "bare venner" spør du meg. Hvor gamle er dere? Og ikke minst: hva vil du? Vil du ligge med henne, eller er du faktisk interessert i et forhold?

Er du ute etter et forhold, så er det voksne å gjøre her selvsagt å sette seg ned og ta en prat for å avklare om dere er av samme oppfatning og om ønskene deres er i harmoni. "Sånn opplever jeg vårt forhold nå, dette føler jeg og dette ønsker jeg videre". 

Er du bare ute etter et ligg tror jeg 9 måneder er litt for lang tid for at dette PUA-BSet du har fått tips om fra andre her i tråden vil funke.

Lenke til kommentar

Hvis dere allerede er på "hjerter og ILU" stadiet så er dere allerede forbi "bare venner" spør du meg. Hvor gamle er dere? Og ikke minst: hva vil du? Vil du ligge med henne, eller er du faktisk interessert i et forhold?

Er du ute etter et forhold, så er det voksne å gjøre her selvsagt å sette seg ned og ta en prat for å avklare om dere er av samme oppfatning og om ønskene deres er i harmoni. "Sånn opplever jeg vårt forhold nå, dette føler jeg og dette ønsker jeg videre". 

Er du bare ute etter et ligg tror jeg 9 måneder er litt for lang tid for at dette PUA-BSet du har fått tips om fra andre her i tråden vil funke.

Vi begge er 17, er ikke ute etter ligg, men faktisk forhold :) Sex spiller ikke så jævlig svær rolle ;)

Lenke til kommentar

Vi begge er 17, er ikke ute etter ligg, men faktisk forhold :) Sex spiller ikke så jævlig svær rolle ;)

Bra holdning, det kommer det også, dersom det andre stemmer.

Lenke til kommentar

husker min første... var så nervøs at det var forferdelig. Men så klarte jeg meg å rote meg til å spørre om jeg kunne kjøpe hu for en femmer. xD og jeg fikk et ja. Må være et av mine beste øyeblikk gjennom hele mitt liv! :)

en femmer med hero' håper jeg... 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...