Gå til innhold

Tango, Argentina 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den tangoeksponeringen ser ut til å være begått like før baren stenger for natta - he he.

Kan kanskje være ålreit å ha noen bilder i kamera dagen derpå for å se hva man foretok seg den siste timen før man slåkna.

Nå tror jeg nok dette bildet har blitt slik litt mer bevisst enn som så.

Jeg hadde nok fortsatt med diverse filtrering for å se hva som kunne komme ut av det.

Roar

Lenke til kommentar

Den tangoeksponeringen ser ut til å være begått like før baren stenger for natta - he he.

Kan kanskje være ålreit å ha noen bilder i kamera dagen derpå for å se hva man foretok seg den siste timen før man slåkna.

Nå tror jeg nok dette bildet har blitt slik litt mer bevisst enn som så.

Jeg hadde nok fortsatt med diverse filtrering for å se hva som kunne komme ut av det.

Roar

Nå, du tar nok ikke helt feil i forhold til baren, det var en skikkelig fuktig kveld det der. Men effekten var nok veldig bevisst allikevel. Jeg synes det er noe befriende ved å bruke litt lang lukkertid håndholdt, la tiden renne inn gjennom linsen. Men, nei dette er nok ikke det beste bildet jeg har tatt.

Det hadde vært artig å sett hvordan dette bildet hadde sett ut etter dine filtre Roar, så slå deg gjerne løs om du har tid og lyst. 

Henning

Lenke til kommentar

Synes du treffer veldig bra med lukkertiden her. Fin dynamikk i bildet uten at det blir helt abstrakt. Liker også de to gitarene i bakgrunnen, det blir en fin speiling av det dansende paret i forgrunnen.

Ellers er det flott at du beholdt fargene her. Liker godt hva du får til i sort-hvitt, men her var det nok riktig å beholde fargene synes jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg får energi bare av å betrakte et dokumentarisk bilde av tangoen som dette :) Flott bruk av lukkertid gjør det dynamisk og ekstra flott.

mvh

jan

Synes du treffer veldig bra med lukkertiden her. Fin dynamikk i bildet uten at det blir helt abstrakt. Liker også de to gitarene i bakgrunnen, det blir en fin speiling av det dansende paret i forgrunnen.

Ellers er det flott at du beholdt fargene her. Liker godt hva du får til i sort-hvitt, men her var det nok riktig å beholde fargene synes jeg.

Nice! :) Dette ble fartsfyllt og stilig!

Tusen takk Jan Mikael og Helene!

Siden du oppfordret meg til å leke så har jeg prøvd.

Men om du liker tilsendte resultat er jo en annen sak.

Har aldri sendt melding her og slett ikke med vedlegg så du får se om det dukker opp.

Roar

Hm, nei kan dessverre ikke se at noe dukket opp. Men du kan jo sende meg en mail om du vil, [email protected] for nå ble jeg litt nysgjerrig. 

Henning

Lenke til kommentar

Et supert bilde synes jeg. Det oser av sensualitet, og atmosfæren har du virkelig fått fram her. At alt er kledelig uskarpt gjør det bare mer spennende.

Vennlig hilsen Ragnar

Tusen takk Ragnar!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...