Venerable Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Knuste min gode gamle LG G2 og syns Honor 6 virket interessant etter all oppmerksomheten den får her. Men spec sammenligninger viser at de nesten er identiske? Bedre frontkamera på Honor 6, men mer lagring på G2, og G2 er billigere. Hva er det jeg ikke forstår her? Hvorfor blir Honor 6 nevnt i alle tråder her og er nr 10 på tek.no? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 En liten avsporing, men LG G3 koster nå 3249kr hos CDON. Det er all time low. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Men den er så stoooor Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Du får jo en ny G2 til 2661kr. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Knuste min gode gamle LG G2 og syns Honor 6 virket interessant etter all oppmerksomheten den får her. Men spec sammenligninger viser at de nesten er identiske? Bedre frontkamera på Honor 6, men mer lagring på G2, og G2 er billigere. Hva er det jeg ikke forstår her? Hvorfor blir Honor 6 nevnt i alle tråder her og er nr 10 på tek.no? Har akkurat de samme tankene. Men Honor 6 er vel nesten et år nyere? Har selv G2, har egentlig vært veldig fornøyd, men siste halve året har det vært så mye tull med den. Vurderer Honor 6, men skulle gjerne hatt en som var hakket mindre også. Ser ikke de store forskjellene i specs nei.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Den er mye nyere ja, og får generelt sett bitte litt bedre score. Men det viser seg at man får ikke kjøpt ny LG G2 lenger uansett, jeg fant i hvert fall ingenting. Kanskje finn.no eller noe slik. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Spaceworld hadde den til 2400kr forrige helg, men mulig det bare var på Hønefoss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå