alex100 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hei. Jeg er en svært ivrig fan av Operation Flashpoint (og Resistance), og jeg lurer i den sammenhengen på om det hadde gått an å ha ratt+pedaler, joystick og vanlig tastatur+mus tilkoblet og i bruk samtidig? Slik at jeg kan springe rundt osv med tastaturet og musen som vanlig, men om jeg må kjøre bil eller fly så kan jeg ta i bruk ratt+pedaler eller joysticken som kan stå på samme bord. Tror dere dette vil gå? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Code 47 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jeg bruker mus og tastatur til kjøring og skyting mens jeg flyr med stikke. funker helt fint hos meg. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Du bare bytter i det du setter deg inn i flyet? Hørtest låvende ut. Da skulle det jo være mulig å få det til med ratt og pedaler i tillegg også. Kan ikke vente til 2ern kommer ut... Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg bruker også stikke til å fly med i OFP. OFP 2 kommer til å bli...bra? Ellers bruker jeg også stikka i BF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå