Gå til innhold

Fått tilbake på skatten allerede? Og, mye mer enn jeg trodde?

Anbefalte innlegg

Jeg skulle sjekke kontoen min i dag, og hadde plutselig 13 000 mer på den enn hva jeg hadde i går.

Vet at denne uka får mange tilbake penger på skatten, og jeg har sjekket for mitt vedkommende og vet at jeg skal få tilbake ca. 8000 kroner.

Men altså, i dag har jeg fått inn 13 000 kroner. Under transaksjoner står det ingenting om denne summen overhodet - ikke hvor den kommer fra, ingenting.

Kan det være at jeg har fått tilbake på skatten allerede, og at jeg av en eller annen grunn har fått 13 000 i stedet for 8000 som jeg skal få ifølge altinns nettsider??

Anonymous poster hash: e1d58...40d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken nettbank bruker du? At det ikke står noe som helst om avsender er jeg skeptisk til. Under siste bevegelser skal du muligheten til å se detaljer om transaksjonen og der burde det stå hvem eller hvor det er fra, hvertfall kontonummeret i det minste.

Undersøk alle personer og steder som du har tilknytning til.

Lenke til kommentar

Hvilken nettbank bruker du? At det ikke står noe som helst om avsender er jeg skeptisk til. Under siste bevegelser skal du muligheten til å se detaljer om transaksjonen og der burde det stå hvem eller hvor det er fra, hvertfall kontonummeret i det minste.

DNB sin nettbank, har vært inne flere ganger og sett under "transaksjoner" men det står intet der.

Og det er ikke feriepenger, de fikk jeg tidligere i måneden.

Lenke til kommentar

Så veldig rart. Har også DNB selv og måtte bare gå inn og sjekke hvordan lista er lagt opp. Man kan visst ikke se mer enn det som er listet opp, nei.. Står det ingenting under "Forklaring"? Da antar jeg "Kontoutskrift" ser også samme ut?

Da tror jeg du må rett og slett kontakte banken altså. De burde være behjelpelig med å finne ut hvor de penga kom fra.

Edit for /facepalm: lyset ble tent når jeg leste innlegget under. Hvis beløpet står som Reservert, betyr det at beløpet er kommet inn, men ikke bokført enda. Detaljene dukker nok opp i morgen.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Naar jeg faar penger paa konto staar det ingen avsender samme dag, men det dukker opp dagen etterpaa!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Naar jeg faar penger paa konto staar det ingen avsender samme dag, men det dukker opp dagen etterpaa!

Som jeg sier.. oppdateres mellom 23-01 hver kveld/natt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mine kom inn og forlot kontoen til fordel for samboeren sin restskatt nesten i minuttet de kom inn. :hmm:

...og derfor bør man ikke ha fellesøkonomi...

Gjør meg absolutt ingenting.. :)

Jeg tjenr mer enn 2.5x så mye som henne i året og hu tjener ok hu.. Men hu får bruke det hu vil likevel.. Vært sammen i 15 år :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...