hatlem Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Det blir sagt at Hipstere er ut og at man nå ikke skal ha skjegg http://truemen.no/mote/skjegg-for-toffe-menn-trenden-som-snart-er-over/ Jeg liker å ha litt. Hva mener du? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Håper det ikke er helt ille. Jeg har fortsatt trimmeren på 5mm som gir grei 6-7 dagers... Vel og merke brukes høvel på halsen. Skjeggete hals er ikke stilig. Endret 23. juni 2015 av Pop Lenke til kommentar
Populært innlegg vidarkri Skrevet 23. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 23. juni 2015 Nei, skjegg er ikke ut, har aldri vært ut og kommer aldri til å bli ut. 12 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Vokste meg nå akkurat litt mer skjegg enn de vanlige 7-8mm jeg har pleid å la det vokse til før en trimm. Bryr meg svært lite om folk mener at skjeggtrenden er over. Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 hvem bryr seg om hva som er inn og ut? så jævlig meningsløst. hvem bestemmer hva som er inn og ut? Herregud.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Gi beng i om hvor vidt det er ute eller inne, ha den hårveksten i fjeset du er komfortabel med. Selv har jeg rocka et tynt, puslete helskjegg i snart ett år, og kunne ikke vært mer fornøyd. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Har ikkje glattbarbert min hake på mange år, men har gått for tredagers, og har som regel minst 5mm knalltøft heilskjegg i disse dager. Lar det i blant gro lenger ut og føler jo eigentleg at eg ser betre ut med enn utan skjegg, og det meiner dei fleste andre også, så om det er in eller ikkje får berre vere heilt utan meining for meg. Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Dersom man har så dårlig selvtillit at man må kopiere alt som er inn eller ut, da kan man like gjerne legge seg i grava. 3 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Jeg tok skjegget lenge før det ble kult å barbere seg uansett. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Har aldri følt meg komfortabel med skjeggvekst. Barberer det med jevne mellomrom - ca hver tredje dag. Det stikker, det klør og jeg har ikke særlig jevn vekst Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 hvem bryr seg om hva som er inn og ut? så jævlig meningsløst. hvem bestemmer hva som er inn og ut? Herregud.. Stiller meg bak dette. Har hatt skjegg i cirka 16 år og akter ikke å fjerne det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 >påpeker at skjegg ikke er tidløst 1 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Er vell litt delt dette. Du har de som "alltid" har hatt skjegg og trives med det. Så har du de som anla skjegg i perioden det ble kult/mote/hipster. Personlig: Synes mitt ansikt ikke "kler" skjegg, trives best med "2-dagers"-skjegg vekst. Blir det lengre klør det og er bare irriterende Endret 1. juli 2015 av PerAndre123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå