Torhild Jansen Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 På en mur ved veien. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Blomsterbilder er jo noe av din spesialitet, her pent pyntet mot en mur. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Blomsterbilder er jo noe av din spesialitet, her pent pyntet mot en mur. Vennlig hilsen Ragnar Takk takk Ragnar mvh Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Ved litt annen vinkel og vri kamera litt til høyre kunne du fått diagonalen til å gå mellom høyre kortside og nedre langside. men det er sånt man først ser når man får bildet opp på skjerm hjemme har jeg erfart. Men diagonalen mellom to kortsider funker det også. Kanskje kunne du hatt med litt mer nede og på den måten ha unngått helt at den forlengede linje fra den nederste blomsten ender opp i hjørnet. Bare pirk selvfølgelig, men jeg har den svakhet at jeg har for vane å ta med slikt i kommentaren også. Herlig lys og farger. Blomstene noe softet mens berget er skarpere. Men det funker helt OK. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Ved litt annen vinkel og vri kamera litt til høyre kunne du fått diagonalen til å gå mellom høyre kortside og nedre langside. men det er sånt man først ser når man får bildet opp på skjerm hjemme har jeg erfart. Men diagonalen mellom to kortsider funker det også. Kanskje kunne du hatt med litt mer nede og på den måten ha unngått helt at den forlengede linje fra den nederste blomsten ender opp i hjørnet. Bare pirk selvfølgelig, men jeg har den svakhet at jeg har for vane å ta med slikt i kommentaren også. Herlig lys og farger. Blomstene noe softet mens berget er skarpere. Men det funker helt OK. Roar Takker for interessante gode råd mvh Torhild Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Så fine dei var da! flotte farger på blomstene mot den rustikke muren. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Så fine dei var da! flotte farger på blomstene mot den rustikke muren. Takk for en hyggelig kommentar Helene mvh Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg