Nils Christian Skjauff Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ekornfruen i rognebærtreet. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Supert ekornportrett, sylskarpt, der den spiser og samtidig vokter fotografen. Ser ut til at den allikevel føler seg ganske trygg. Det kan også være at den "fryser" stillingen fra det øyeblikk den oppdager deg ? (noe som er vanlig hos de mange dyr og fugler) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Tusen takk Ragnar S. for din hyggelige tilbakemelding. Den fortsatte å spise etter at jeg hadde knipset så den ble ikke vettskremt, men den fulgte med meg hele tiden. Mvh N.Chr. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Perfekt bilde av søte ekornet! Flott komponert! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Veldig flott komp og skarphet og det hele. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 nydelig bilde av en søtnos klar og fin med fine farger Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Helt herlig, Nils! Bare kjenner på den unike opplevelsen av møte med disse skjønningene. Flott plassering! HUn må ha kost seg riktig her - og øyensynlig også funnet roen? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Hei Nils Christian Topp bilde av ekorn God sommer ! Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Måtte sjekke dotten om jeg hadde sett dette der, men fant et annet så da kan jeg vel trygt kommentere her da. Dårlig med rognebær så det må være noe annen føde. Sku nesten tru du hadde plassert'a der for å få et fint bilde i naturlig innramming. Har antagelig tapt ørlite skarphet gjennom croppinga, men ikke mye. Er jo så blank i aua at man kunne mistenke at det er gjæra bær hun mesker seg med. Flott serie du har vist oss de siste dager. Roar Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Tusen hjertelig takk for de hyggelige tilbakemeldingene:Helene, Jarle, Knut, Gro, Leif og Roar! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg