Anzure Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Dette er veldig merkelig, jeg finner enkelt E01 og E03, men jeg ser ikke til å finne E02. Jeg har prøvd å funnet den på flere nettsider som pleier å ha alt. Er E02 bare "borte fra internett" eller gjør jeg noe feil? Gir ingen mening... :/ Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Tviler på at Diskusjon vil ha ulovlig torrenting tråder. Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Tviler på at Diskusjon vil ha ulovlig torrenting tråder. Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Så lenge ingen direkte linker ditt bør det gå helt fint? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Første episode var den dobbel episode, altså både episode 1 og 2. 1 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Sjekk om episode 1 er ca dobbelt så stor som episode 3. Er den det, består den av begge episodene, som Udero nevnte! 1 Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Første episode var den dobbel episode, altså både episode 1 og 2. Oja, haha, det forklarer alt. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Hvordan var sesong 3 starten ? Er det fortsatt ok underholdning ? Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Hvordan var sesong 3 starten ? Er det fortsatt ok underholdning ? Kan ikke si den er så alt for bra, se heller Legend of the Seeker. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Hvordan var sesong 3 starten ? Er det fortsatt ok underholdning ? Kan ikke si den er så alt for bra, se heller Legend of the Seeker. Nei takk Den serien er middels. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå